Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 2 3 4 5 .. 18 .. 31
valey  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

hehehe :))) aso ich ha x anderi kleider agluegt nachdem ich mis gha ha... und keis anders hed mer gfalle od mich agmacht hehe

:D ja aber wenn dis schöns findsch und dich wohl fühlsch de würdis loh si :D aso ich finds BEZAUBERND :)



Eve777  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Weisch s esch glaub eher, dass mis Chleid eifach ned dem entspricht, wo ich mir im Vornherein usgmolt ha. Ich bi so sicher gsi dass ich ganz viel Verzierige wirde druf ha ufem Oberteil und ebe velecht öpis mit Spitze etc.. Und wo ich denn settigi Chleider agha ha händ die a mir so komisch usgseh oder mir het d Huut a de Ärm wehgmacht (jo wörkli ohni Witz), dasi ha müesse säge sorry aber so chani ned 8 Stund umelaufe. Ich glaube s esch eher das wo mich unsicher macht, will ich mi eifach innerlich imene ander Chleid gseh ha.

Mis Mami het emel gfunde gha sie hegis dunkt wo ich s Chleid paar Minute agha hegi dass es eifach so wie zu mir ghört, ich heg mi au ganz natürlich i dem bewegt und so. Aso vo dem här dänki scho s esch guet eso .

Aber danke vilmol fürs Komplimänt . Was hesch du scho weder für nes Chleid, es Maggie Sottero glaube gäll ?

Zuletzt bearbeitet am 25.02.13 14:41



valey  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ahh guet.. aber ebe wenn dis mami scho so seit und du dich wohl fühlsch de isches bestimmt scho s richtige :))

ich ha mer emfal au es anders vorgstellt eigendli nüt med spetze und so
aber woni mis agha han hanis sooo schön gfunde :D

jaa ich ha es Maggie Sottero, chasches bi mer im Thread go aluege ... :D



Eve777  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

jo ebe das sägi mir jetzt eifach au .

Wow du hesch jo au es mega Chleid, gseht sicher au super us a dir !



sonne13  am 26.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

HAMMER das Kleid!!!



Eve777  am 26.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jöö so lieb merci vilmooool !



CoRa  am 26.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

WOW, du besch jo rächt wit

Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 09:25



CoRa  am 26.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

das chleid eifach traumhauft!



Eve777  am 26.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jo ich sägs jo, bi e Kontrollfreak det dure und bi gärn mit allem chli früeh dra hihi . Danke vilmol, hoffe es gfallt mim GG denn au so guet wie euch .



chickpea  am 26.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hallo Eve (schöne Name)

Also dies Chleid seht an dir hundertmol schöner us als am Model im Katalog! Das isch dis Chleid und stoht dir wirklich super! ich würd dr glatt verbiete no anderi Chleider go aluege! Amigs chunnts halt andersch als me sich öppis vorgstellt hett, aber es isch denn oft sogar besser. Falls dir die Verzierige Fehle cha me jo viellicht eifach puntktuell öppis abringe vo nid uf der Site bi de Ärm isch. Aber ich finde das nid nötig.

Liebe Gruess

Chickpea



 1 2 3 4 5 .. 18 .. 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.