Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   fami's grosser Tag
fami's grosser Tag
 1 2 3
dandi78  am 29.07.2013

Re: fami's grosser Tag

eg finde die freudeträne nastüechli so härzig. ha mir das au churz mou überleit und mi de glich wieder dergäge entschiede. jetz beni plötzlich doch nümme so sicher ob eg das nid doch au möcht mache.

ha churz zwöi froge do derzue:

- duesch du nur eis nastüechli i sones mäscheli ipacke oder mehreri?
- wievöu so päckli hesch insgesamt gmacht?

be eus wärde 40 geladeni gäscht i der chile si und de sicher no öppe 50 anderi lüt oder meh.
jetz weisi nid so rächt ob eg de würklech söu 90 mache oder ob chli weniger au würde länge.



Sue87  am 30.07.2013

Re: fami's grosser Tag

Hey fami

Wow merci fürs zeige! Ganz schöni Sache-gfalltmer sehr!!
Die Namenskärtli findi mega schön - hesch die selber gmacht??:love



fami  am 13.08.2013

Re: fami's grosser Tag

@dandi: Also ich han ca. 30 so Nastüechlidinger gmacht. i eim Mäscheli hani 3 Nastüechli dri do. i ha eifach för d Froue so eis grächnet. Und wöu i eim eigentlich drei dinne si, wörds ou fören emotionale Maa no länge ;-) Mir hei ca. 50 Lüt gha bi der Trouig und es si ned aui Nastüechli brucht worde. Müesstisch auso sicher ned 90 so Päckli mache. I dänke, dass pro Frau eis för aui wird länge...

@Sue: Merci vöu mou för s Komplimänt! jo, i ha d Namenschärtli säuber gmacht. Han au d Blüemli säuber gmacht. eifach för jedes Blüemli drei so Chränzli usgschnitte, ufenand kläbt, chli gäge ufe boge und en Perle druf. Am Schluss hani om s Blüemli ome es bruns Pastbändeli drom do, so esch s Blüemli no chli besser gstande...



dandi78  am 13.08.2013

Re: fami's grosser Tag

hey fami, wie esch eigentlich di grossi tag gse?



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.