Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Janedoe's DIY Vintage Hochzeit
Janedoe's DIY Vintage Hochzeit
 1 2 3 4 5 6
nala05  am 15.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Liebi Janedoe

Ich gratulier euch ganz härzlig zu eurer Hochzyt!
So e schöne Bricht hesch gschriebe! es tönt nachem perfekte dag für euch! ihr gsehnd so glücklich us
als Ehepaar isch sicher es hammer gfühl

LG nala



weddingbee85  am 15.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

wow janedoe: so schön das mit all dem wo (fascht) schiefgange isch trotzdem so en wunderschöne tag häsch chöne verbringe.jetz bisch offiziell e mrs. und sooooo schnügig vo dim maa das er dir no e überraschig mit de ohreringli gmacht hät.und ps: ihr händ beidi fantastisch usgseh,me locke häsch gar nöd brucht.gnüss es ganz fescht!!



daenu16  am 15.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Hoooooiii Ehefrau
Het mi sooo gfreut din Bricht z'lese. Ha richtig mitglitte binde Hempli und bim Stau! Huiuiuu!
Das zeigt wiedermal, dass nöd alles mues perfekt laufe für en PERFEKTE TAG! (Notiz an Brautzilla, haha!)
Jedefalls tönt eue Valentinshochzitstag so freudig, romantisch, detailriich, emotional, luschtig, usglasse, persönlich, gnussvoll schlemmend und uf Wolke 7 schwebend...hebed die Moment eifach fescht i euem Herze und holed sie füre wenn's emole nöd ganz so perfekt lauft

Alles erdenklich Guete eu Beidne!



LaMariee  am 16.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Liebi früsch verhürateti Jane
Ganz härzlechi Gratulation zu Euere Hochzyt es tönt nachemne wunderschöne Tag. U dir heit sehr schön us gseh
merci viu mau für di schön, emontional Bricht und zeige vo dä Fotos



Sue87  am 17.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Liebi Ehefrau

Merci vielmal für di wunderschöni Bricht und d Föteli!!
ihr heit beidi super usgseh und es tönt nachemne echte Traumtag!!!!
i freue mi ja scho uf di Bricht vom kirchliche, du hesch es Talent zum schribe!!!

ganze e schöne tag wünscht
Sue



Pfingstrose  am 17.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Janedoe! Sooo cool! Also isch ja würklich no ufregend worde bevors losgange isch. Hihi! Schön händers so gnosse und sind alli no rechziitig cho! Hend echt glücklich und zfriede usgseh! Isch doch schön händer d Ring glich scho tusched. Jetzt bisch du, wie d Sue seit, e EHEFRAU! HAMMER!



Broncos  am 17.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Herzlichi Gratulation!!
Es freut mich riisig für dich, das nachdem stressige Afang, doch no alles eifach perfekt worde isch. Und es paar Stelle i dim Bricht hend mi doch fest a mini zivili Hochzyt erinnered
Und Föteli, ihr hend ganz Hübsch usgseh und mer gseht üch d Freud richtig a
Wow und das mit em Brutstruss uf em Grab vo dinere Grossmuetter, wunderschön, da hets mi grad tschudered.
Gnüsseds früsch verhürated z si und jetzt chasch di ja au dank de TZ so richtig ufs chirchliche freue



_janedoe  am 17.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Iher sind sooooo goldig!

DANKE vill villmal für die liebe Gratulatione! Freue mi wirkli vo ganzem Härzä!
Am Morge wenni verwache isch min erste Gedanke "Ich bin VERHÜRATED!!!" Yaaaaaaaay!

d'Föteli sind halt alle Handybilder.. und Schnappschüss... Mier hend kei Fotograf engagiert...

Ahhh und uf eim Bild isch übrigens min Papi druf

@Broncos
Mier hetted eigentli de Struss vom kirchliche de welle go ablegge aber ich chan amigs eifach nid warte. am GG sis Mami hed ihm sis Asteckerli mitgno uf Dütschland und tueds a sim Papi ufs Grab. Das isch für eus beidi en mega emotionale Akt...

Zuletzt bearbeitet am 17.02.14 10:11



novia_mayo  am 17.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

gratuliere eu ganz herzlich zur hochzit, ich wünsch eu alles gueti!
au wenns "nur" s zivile gsi isch, en mega schöne und emotionale bricht! d föteli sind super und ier gsehnd beidi mega herzig und happy us
danke villmal fürs teile



lil.lian  am 17.02.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Sooo en schöne Bricht :)
Ich gratuliere eu au no ganz hääärzlich zu eure Hochziit!!
Danke für din schöne Bricht und d‘Föteli!



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.