Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Janedoe's DIY Vintage Hochzeit
Janedoe's DIY Vintage Hochzeit
 1 2 3 4 5 6
littlefoot  am 20.05.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

jane: ja ha d büecher gse :) freu mi scho sie därfe wiederzwerwende :)
jö herzig mit de himmelslaterne



novia_mayo  am 21.05.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

liebi jane, danke vill mal für din bricht! es isch soooo schön zum läse und mer merkt richtig wie glücklich das du bisch!
ich gratuliere eu ganz herzlich und wünsch eu nur s beschte für die gmeinsam zuekufnt
d föteli sind absolut de hammer, es gseht eifach mega us....



Pfingstrose  am 21.05.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Janedoe... Wo isch den din Vogelchäfig?! I dem Thread... Ich würden gern gseh und ebe abkaufe/uslehne?!



_janedoe  am 21.05.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Ich ha da mehreri Threads. :D

Voila:
http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...r-10_633_1.html ---> abescrolle

Ich würden verkaufe.



Schagge  am 29.05.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Hoi zäme!

Isch mega spannend aui di tolle Biträg und Ideene z läse! :-)

Mini Hochzit isch am 23.8.14 und so langsam machimer chi sorge um d dekoratione.... :-/
Mir hei numeno dr trou-termin (idr chiuche) am morge am 10:00 becho, s heisst also früe ufsta :-)

Bluemeschmuck ir chuchi chöimer nid beiflusse wills ä schloss chiuche isch mit eigener gärtnerei. Di düe d chiuche auso immer säuber dekoriere, gseht ou immer mega schön us! nachder chirchleche trouig machemer chli fotos u d hochzitsgescht mache i dere zit ä "stadtrundfahrt" när geiz witer zum apero. D aperolocation düemer nid gross dekoriere, mir si imene park und hei eifach wissi hussene für stüeu, bänk, tische, ect. D location spricht gloub für sich. Nachchem apero (was chli wines zmittag isch) gömer ufs schiff ufe thunersee. Di mache ou ihri eigeti deko.

Itz chunts: am abe simer imne restaurant. Di hei leider gar nix à deko! Wissi tischtüecher haut normau wi im restaurant so üblech. Ibi voll fan vo däm vintage und shabby chic style! I ha scho so lollis kouft und säubschtchläbends rosa spitzeband. Mi plan wär eigentlech so teelicht glesli z mache mit däm rosa spitzeband, när irgendwelchli glesli mit wissem spitzeband wome cha d lollies dri due.

Het mir öpper tipps woni so spitzeband, teeliechtglesli und anderi gleser bechume?

När hani dänkt vilech ä löufer us jute und spitze? Was meineter? Farbe wäre also rosa, wiss und häubrun...

Namensschildli heimer keni, i ha so schöni chlini barrock bilderrähme gseh (wiss) wome cha zb tischnummere, tischnäme ect mache.

I bi gspannt uf öii meinig und ideene! :-)

Mir si ca. 55 - 60 lüt, d tische im restaurant si läng aso rächteckig. Tischform heimer ni nid festgleit.

Liebs grüessli a aui!!!



littlefoot  am 30.05.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

schagge: d bisch goldrichtig mit vintage shabby :) ich hett au no en thread aber hanen nid so nahgfüehrt ich mach die ganz deko selber am 27.6 ime garte...spitzebänder usw han ich persönlich alles uf etsy.com bstellt. prise sind det trotz versandchöschte unschlagbar. musch eifach s beshct agebot sueche amig. oder de depot het au no spitzeband. nanu nana in konstanz meinti au.
läufer us jute und spitze hani au mal wele aber sie sind sehr tür. selber nähe wär en variante.
teeliechtli chasch ja ganz günstigi i der ikea hole, wenn denn das band dra machsch.
susch eifach fröge im 2014 forum wenn konkreti sache fragsch bechunsch immer hilf



Lula  am 11.06.2014

Re: Janedoe's DIY Vintage Hochzeit

Viele Dank ou nachträglech für dä schön Bricht vo öiere Hochzyt!!
Tönt nach am ne perfekte Tag mit ganz viu Emotione!

I wünsche euch uf am witere Wäg ganz viu Glück u Liebi



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.