Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   LadyWolverines Weg bis zum Altar
LadyWolverines Weg bis zum Altar
 1 2 3 4 5 6
LadyWolverine  am 12.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Wir lassen es auch einfach laufen...

Aber bei dir lululuana kann man schon fast das Thema "Goldfisch" interpretieren von den Farben und Namensschildern her ;)

Ich hab mich gestern mal an unsere Hochzeitshomepage gesetzt.
Wie findet ihr sie bis jetzt?

www.andy-und-anette.jimdo.com

LG
Anette



LadyWolverine  am 12.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Wie findet ihr's?

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...enke-33_73.html



toluwu

nicht registriert

am 12.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Ich find sie suuuuuuuuuuper!!



LadyWolverine  am 12.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Dankeschöön



Lula  am 12.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

I cha mi da nume aschliesse, di isch guet...

Isch fräch mit dr Hochzytsnacht...



LadyWolverine  am 16.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Danke euch :)

Wieso isch das fräch mit dr Hochzytsnacht? ^^ Goht doch niemer öppis a :P
Abr ich glaub wil a däm Dag so vil gsi isch, wird d Hochzytsnacht wohl mit schlofe verbracht werde :P

So, s git News:
Mir sind am Weekend flissig gsi und hei ändlich dr Text vo de Iiladige fertig gschribe. Hend au mol e Probedruck uf euses 'Inlay' gmacht und sind no am teste wie gut s mag verhebe... :/ S Papier isch so glatt und dr Drucker isch nit geeignet. Mir hoffe dass die Tinte nit uf der andere Site abfärbt denn. Wär mega schad drum.
Jo, denn hend mir no euses Föteli für uf die Iiladige usdruckt und es neus Musterkärtli gmacht.
Die erschti Idee mit däm breite violette Band hei mir vrworfe. Wenn ich euse neui Musterkarte fötele stell ich sie au ine.

Denn hei mir die Muster für die Namensschildli gmacht (ha's vo mim Mami lo absegne :D ) und sind denn in d Produktion gange.. Sind nonig fertig, abr dr Aafang isch gmacht.
Jetzt muess ich numä noch d Magnet bestelle und e guete Flüssigkläber.

Im Bild gseht dir links diä Härzli, rechts die Schildli und unter de Schildli es 'fertigs'.
Die Dame hend violett, die Herre es oranges Härzli. :)



stephansbride  am 16.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Also ich find euchi Homepage super und au dNamensschildli findi ganz toll..



LadyWolverine  am 16.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Merci villmol :)



Lula  am 16.07.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

isch fräch gschribe, findes aber super... Wenns bi üs e Homepage git, wird bi Nachwuchs üse Kater dinne si...


Wunderschöni Deko Föteli



LadyWolverine  am 26.09.2012

Re: LadyWolverines Weg bis zum Altar

Mir sind diä Wuche ändlich mol am Iiladige fertig bastle. Jetz isch mir gescht s Band fürd Schleife an dr Iladig usgange und ich ha hüt erst neus müesse boschte. -.-
Denn hatti vrgässe diä Iiladige für einzelni Lüt uf die "Du"/"Dich"-Form umzschriebe (statt "Dir"/"Euch"). *seufz*

S isch scho nit ganz aifach ^^

Denn hani gescht e Teil Deko fürd Bankhänger fürd Chilä bestellt und hüt hani euses Material fürd Tischkärtli/Gastgeschänkli bestellt :)

Und e Reifrock und e Schleier hani hüt au bestellt.. Bi meeega gespannt ob das was isch... Sunnsch muss ich's wiiterverkaufe, wenns nit passt :(



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.