Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Lula's Hochzytsvorbereitige
Lula's Hochzytsvorbereitige
 1 2 3 4 5 .. 7
dandi78  am 01.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

aso mir hei extrem vöu schöni rückmeldige übercho. es hei sich alli sehr gfreut für und mit eus. und mir hei komplimänt für d'iladige übercho. öpper het sogar gseit, dass sig die schönschti iladig wo er je het übercho. jööö, mir hei so freud gha!
e säge nume: freu di eifach! es wird soooo schön si.



Lula  am 01.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

@dandi: Hesch Du Diner Iladige im Forum nöime? Has gad nit im Kopf



dandi78  am 01.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

nei, eg ha kes föteli inegstöut. es het drum es paar föteli vo eus druffe...



dandi78  am 01.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

eusi iladig esch aber eher schlicht und mir hei si am pc gstaltet, also nüt säuber bastlet. mir hei nid so vöu zit investiert wie du mit eure iladige...



Lula  am 24.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

So, dIladige si aui dusse, u hei ou scho ganz wenigi Amäldige, bis uf eis, aui wo mirs übergäh hei...

bi denne wo mir verteilt hei, si dReaktione eigentli härzig gsi, zum Teil überrascht, aber meist positiv. Hei aber ou scho Telefon brcho, vo Lüüt wo zum Apero iglade si, u nachegfragt hei, ob si äch nit zfautsche Kärtli brcho hei...

Hei aber vo de meiste no gar nüt ghört


Aber hei, mir si hüet üser Ringe ga uselese

U morn gugge mir wäg am Standesamtprogramm u mäude üs mau telefonisch derte.


Des witere müesse mir gugge wäg am Resti, i ha ja Zöliakie, u bi üsem eigentleche Resti hei mir zerscht e ganz "schlechti" Bedienig gha, u närne bi ni ersch no "vergiftet" worde.
U bim "zwöite" hei mir e Topbedienig gha, u mir isch super gange, u im Saal wäri eh no es Müeh meh Platz.
GG u i heis de hüet no chli disskutiert, hei üs gloubs gägesitig chli überfahre, u dr Wirt het de no sis übrige drzue tah...
Nume, wie schribt me so nes Mail, wo me e Bestätigiti Reservation umi abseit?!?



Taeboyana  am 24.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Hey Lula, das geit ja super vorwärts bi dir! I gloub i wär genau glich bide Iladige, wett am liebschte sofort Reaktione, aber das brucht äuä chli Geduld.

Dass öper alüttet u nachefragt, ob er/sie ds richtige Chärtli het becho, wesi zum Apéro iglade si, findi aso o komisch. Irgendwie chli pinlech für sie, nid?

Wow super, wo heiter itz d Ringe usgläse? Bi de gspannt ufnes Biudli. Üsi si ja scho fertig u mir göse gli ga aprobiere!

Wägem Restaurant würd ig mir gar nid zviu Gedanke mache, sondern das grad use ehrlech schriebe, vielech öpe so:

"Sehr geehrte ...

Leider müssen wir die Reservation vom .... (Datum) für unser Hochzeitsfest bei Ihnen stornieren. Bei unserem Besuch vom ... mussten wir feststellen, dass Ihr Restaurant insbesondere unseren Ansprüchen an ein glutenfreies Menu nicht gerecht werden konnte. Da es für uns unerlässlich ist, dass sich die Braut an unserem Fest gut aufgehoben fühlt und auf Ihre Unverträglichkeit problemlos eingegangen werden kann, mussten wir uns für ein anderes Lokal entscheiden.

Wir bedauern diese Umstände und danken Ihnen für Ihr Verständnis.

Freundliche Grüsse...."

So i dere Art würdi das mache. Dir heit euch ja nüt vorzwärfe und es isch eues guete Rächt, Konsequänze z'zieh, we sie uf eui Wünsch nid chöi ga. I würd de aber no e schriftechi Bestätigung für d Stornierig verlange, eifach dass dir uf dr sichere Site sit.



Lula  am 24.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

@Taeboyana: Iwie hani zGfüehl es göchi so gar nüt... Aber super, wenns anders würkt...

Jep, u Geduld isch das was i so gar nit han...

Eigentli isch es durchus piinlech für si, zumau het si mi, wo si vor Hohzyt het erfahre, gfragt ob si überhoupts iglade isch...

Ja, si si bstellt, u i ca 4 Wuche sette si im Lade si. Isch Palladium-Rotgold, u somit ou im Budget.





Danke viu mau für Din Text, i ha geschter Obe, resp ender hüet Morge früech folgendes zämägschribe:

"Sehr geehrtes Team
Bedauerlicherweise war unser Besuch vom 16. Juli 2013 nicht sehr erfreulich! Trotz Reservation und Hinweis auf meine Zöliakie, merkten wir nichts von der Reservation.
Infolge dessen verbrachte ich auch einen sehr unangenehmen Abend und eine schlechte Nacht.
Da ich an unserem Hochzeit nicht mit der Angst leben will, dass im Essen irgendwo Gluten ist, müssen wir unsere Reservierung für den 15. März 2014 leider stornieren!
Gerne erwarten wir Ihre Bestätigung unserer Stornierung.
Wir bitten um Ihr Verständnis und verbleiben mit freundlichen Grüssen"


Aber gäbig si haut serigi Mails glich nie... Aber i finde Di Text aso besser, Merci viu mau! Gugge das mau mit mim GG ah.

U ebe, dGäst müesse de ou no informiert wärde



Lula  am 24.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Aso ebe, zBild isch eifach änlich, brchumes nit genau glich anne...



FringillaVigo  am 24.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Isch würklich mega dumm mit euchem Resti. Ig finge bed Texte emu guet, würd öpis us bedne zäme kopiere und abschicke. Eigentlich muesch jo würklich nid zvil Energie i das investiere, wil das verdiene die doch gar nid Wo isch de euches neue?

Schad, as dr no nid grad so vil Reaktione becho heit ufd Iladige, aber das isch äue normal, wie me so ghört. Und ehrlich gseit, ig ha mi emu früehner oh nid sofort as Telefon ghanget, wenn ig e Iladig becho ha, wils halt für mi es "weniger wichtigs" Ereignis isch gsi, als fürs Paar, geit vilich de meischte so, dänki. Drum mach dr keini Sorge: es hei sich sicher alli mega ab eucher Iladig gfreut und nodisno tröpfele de d Reaktione scho no i!

Sehr schöni Ringe heitr, s "Original" wird sicher no besser usgseh!



Taeboyana  am 24.07.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Lula, di Text isch doch so ou ir Ornig. I würd nur nid zviu Usruefezeiche bruche, das wirkt schnäu mau chli unhöflech. Süsch chasches aber guet so säge. Nume vielech no "an unserer Hochzeit", nid unserem. Süsch tönts chli Mundart Sorry gäu weni pingelig bi, aber i gseh haut so Züg no schnäu und tue ou gärn Texte schriebe u korrigiere. Eifach säge wenns dr zviu wird!

I ha mau bi Kollege erwähnt dasses äbe Lüt gäb, wo so ufne Iladig reagiere (so im Sinn: "wäri äch nid az Fescht iglade?") u sie hei das aui völlig drnäbe gfunge. Isch doch würklech am Brutpaar z'entscheide, wär igalde isch und nid ade Gescht säuber



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.