Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)
sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)
 1 2 3 4 5 .. 14
toluwu

nicht registriert

am 24.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

jusi:
hallo ladies

ich hatte ein erfolgreiches wochenende war am freitag "kurz" in bern und hab' meine schuhe bestellt: sind bereits unterwegs zum färben


Hallo Du

Deine Schuhe sind sehr schön! Darf ich fragen, wohin Du sie zum färben schickst? Kann man Schuhe in jeder Farbe färben lassen??

Eure Ringe sind übrigens auch toll!

LG
Meli



Sugus82  am 24.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

Hoi Jusi

Ich hab den genau gleichen Ring wie du ! Allerdings habe ich die Oberfläche mattieren lassen !

Ich freu mich so....am 2. Juni darf ich ihn ennnnndlich tragen



jusi  am 24.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

dia: dä struss raubt mir no dr letschti närv find en scho schön, aber irgendwiä gseh ig ihn noni „an“ mir… muäss nomol über d büächer und evtl. nomol bitz umdänkä… irgendwiä hanen jo komplett wiss wellä... ohni schnigg schnagg... aber dr wissi musterstruss het so wüäscht usgseh... jetzt muäss ig ihrä nomol ä paar bilder usäsuächä... geschter bini sowit gsi, dass ig gsäit ha, ig mach gar kein
hihi, schleierchrut gfallt mir au nit soooo guät, aber si het das döt so schnäll schnäll zum füllä gno… mol luägä

dankä d ring häi mir us platin gwählt

toluwu: i ha d schuäh im brutschuäh ladä z bärn bstellt, diä schickä si au grad i zum färbä… i glaub das isch härsteller abhängig. es git aber z.b. „elsa coloured shoes“ (http://www.elsacolouredshoes.de) wo du z.b. rainbow schuäh chasch ha und diräkt ifärbä loh… so vill ig weiss in allnä farbä. du muäsch denä äifach ä stoffmuster gäh, denn düä si d farb genau abstimmä…

sugus: öisi und dä uf em föteli si au matt gseht mä nit so guät...

Zuletzt bearbeitet am 24.05.12 11:39



jusi  am 24.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

jipiiii, unsere fotos vom shooting sind gekommen

möchte ich euch natürlich nicht vorenthalten...

Zuletzt bearbeitet am 24.05.12 18:33



angiyves  am 24.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

wow. Jusi...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Venus81  am 24.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

Oh schön - tolle Stimmung! Lässige Fotos!



dia

nicht registriert

am 25.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

Hey jusi, hammer föteli! Ihr gsehnd super us, vorallem s letzte gfallt mir! (dini frisur find ich super!!)

Oh je, hoffentlich bekunnsch no dä brutstruss wo du dir vorstellsch! Wie wärs wenn en ganz wiss lohsch, mit violette perle chli schaffsch und s violette band rundume? Mir gfallt nume ganz wiss, aber ich würd sunst eifach violetti accessoirs dri due wie ebbe perle oder sunst chrälleli! Jo luegsch no chli bilder a, findsch scho no din struss!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



PrinzessinN

nicht registriert

am 25.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

Wow, tolle Bilder...das Letzte ist auch mein Favorit!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



jusi  am 25.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

villä, villä dank öich



mexikanerin  am 25.05.2012

Re: sneaker meets "high heel" ;-) - jusis hz(-vorbereitungen)

hier möchte ich auch den Senf dazugeben. Die Idee mit dem Bahnhof/Zug und vorallem das Photo auf dem Geleise find ich hammer. Sehr schöne Idee.

mexikanerin



 1 2 3 4 5 .. 14

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.