Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Steph`s countdown !!!
Steph`s countdown !!!
 1 2 3
Steph

nicht registriert

am 14.08.2012

Steph`s countdown !!!

Hallo Ihr liebe

Wenn me nur es Momäntli nid ihne luegt, muess me zerst alles noche läse, den merkt me wie viel das isch und das me voll dr Überblick verlore het.

Minni Hochzytsvorbereitige sind so guet wie abgschloose. Mir händ sowit alles!
Miend nur no kleinigkeite go boschte und eifach no so paar Details aluege.
Mittlerwile hämmer Schwiegerelter verbot, also mir dörfe nümmi zu ihne, wenn mir öppis händ oder wänd - kömme sie zu uns! Was sie wohl mache
Die Wuche hämmer s`letschte Gspröch mit unserem Theologe. Den hämmer am Sunntig 26. no es allgemeins träfe wo alli zämme kömme, wo dHochzitvorbereitige betrifft. Den gits no Ämtliverteilig

Es lauft alles wunderbar und mir sind happy! Aber leider händ au mir sache wo nid so toll sind.

Minni Schwö, het beschlose nid an unseri Hochzit z`ko! Sie will nüt me mit uns ztue ha
warum au immer, ich ha kei ahnig was jetzt wieder los isch. Mir händ ihre doch gar nüt gmacht.
Aber sie het immer wieder dr spinner! Das macht eim sehr truurig aber es isch ihri entscheidig, do möcht ich au nid go rütle.

Den isch minni Fründin im Spital, sie sött im Oktober Zwilling beko, leider hets jetzt komplikatione geh und muess ligge bliebe! Jetzt isch zwar alles wieder guet, aber die zwei Baby ligge scho viel zwit unde doof! das die zwei nid könne warte! chchhchch, nei seich.
Finds so schad, dass sie nid drbi isch, aber leider isch das höheri gwalt und mes kas nid ändere.
Aber wer weiss was in dene 2 1/2 Wuche no passiert? löhnd mir uns überrasche.

Was ich eigendligg au no will sage
Ich bi jetzt langsam nervös! Ich ka bereits jetzt nümmi richtig schloofe, bi zwar sehr mied aber sobald ich im Bett lieg - ratter ratter ratter - ha ich alles? - was muess ich no - und und und.
Ich hoff das hört gli uf, aber so wie mir gseit worde isch, wirds no schlimmer!

Oje, aber i schaff jetzt no 7 Daag den Ferie und eigendligg mag ich jetzt scho nümmi schaffe!


gli gli isch dr 1. vo zwei grosse Dääg! Ich freu mi riesig!

Liebi Griessli

P.S. uhhh am Fritig ka ich mis Kleid go hole

und jetzt am Wuchenänd ha ich scho mis Polterweekend, ich weiss gar nüt! nur de treffpunkt! Super am 13.00h am Barfi - thats it!



Mona83  am 14.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

hey steph

dankä für din intressantä bricht. bi mir isches no so wit wäg drum findis no spannend bi einärä z gseh wos so nöch isch. hui schlaflosi nächt hani am afang gha bevor mer d eckpünkt reserviert händ. jetzt isch grad guät aber ich bin glaub au wiä du so churz vor dä hochziit chönti au nömä schaffä oder schlafä.

wünsch där no ä lässigi vorbereitigsziit und lah di nöd stressä, das chunt scho guät. :-)

das wäg dinärä schwö und dä kollegin duät mer leid. isch scho chli trurig vorallem wäns öpert us dä familiä isch. janu wirsch äs sicher au so schön ha und s wird sicher än unvergässlichä tag.

viel spass am polteri :-)



dia

nicht registriert

am 14.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

Hey steph, jetzt isch es au bi dir gli sowit...!
Schön, dass ihr sowit alles parat hän, das git eim e guets gfühl. Aber dass dr kopf z nacht nid abschaltet isch normal. Ich ha das e monet vor dr hz ka. Aber je nöcher dr daag ko, desto ruhiger bin ich worde...
Schad, dass ihr doch no so trurigi sache erläbe müend. Vorallem wäg dinere schwöster. Hoffentlich rängt sich das wieder ih! Und dini fründin isch sicher mit de gedanke dr ganz daag bi dir, wär weiss villicht kömme jo in de nägste däg zwei gsundi babys uf d wält und dini fründin ka an dim daag doch no chli drbi si...
Uhhh polterweekend... Schad bin ich ab em donnstig bis sunntig in london, ich wär sunst an barfi ko spienzle... Hihihi wünsch dir ganz vill spass, gniess es!

Lg, dia



Steph

nicht registriert

am 15.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

@mona.
Dangge vielmol, es kunnt alles guet und i freu mi trotz allem uf unsere grosse Daag, dä ka mir keine kaputt mache.
Es goht jo so schnell vrbi, ich ha au dänggt, jo es Johr, das goht no soooo lang und jetzt nur no 2 Wuche jo das mit dr Ufregig isch glaub jo normal...... isch au guet so
Wenn isch es den bi Dir sowit?
glg

@Dia

Hey Dia

Alles guet bi Dir, i möcht Dir no zu Dim Glück gratuliere, freu mi sehr für Di / Euch
i has mol so durch die Blume gläse, sooo schööön!
Dangge für Dinni Wort. Es kunnt sicher alles guet. Das mit dr Schwö isch doof aber es isch jetzt halt eso.
Jo d`Fründin het jetzt grad bscheid beko, dass sie no 10 witeri Dääg muess ligge bliebe
Schad, sie wer au so gern drbi, klar gedanklich wird sie das au und das isch au öppis. Es wird jo e huffe Föteli geh.
Sie het mit em Arzt gredet, wenns bis den anderst oder ebitzli besser usseht, darf sie sogar (nur ) ans ässe ko , das isch scho viel.
Wer weiss wenn die 2 Knöpf kömme, war guet, wenn sie die bis zur 30 SS Wuche könnt bhalte.
Mol luege.
glg



Steph

nicht registriert

am 17.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

Hallo
so jetzt isch es langsam sowit und dr Daag kunnt nöcher
ich bi jetzt grad zrugg vom Brutlaade.
I ha mis Kleid dörfe go abhole uh, isch das spanned gsi, nomol dri stoh und alles luege obs passt. - Perfekt, sitzt! Ich darf hürote
Ich freu mi risig das ich mis Kleid jetzt ha jetzt isch es leider no im Auto, nachem füroobe, wanderets zu mim Mami, sie duets solang bi sich ufbewahre.
Puh, aber i bi froh gsi, ha is wieder könne abzieh, scho ziemligg warm worde und das innerhalb vo 5 minute.



Steph

nicht registriert

am 23.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

So jetzt isch es no e Wuche und den bi ich au verhürotet
Jetzt gohts langsam los, mit kribbele und nervösele. Hüt hämmer no s`letschte Gspröch mit unserem Theologe. Blueme Frau ha ich au no aglüte, wenn ich d`Blueme ka go hole für Standesamt und den miend mir no ins CC go Fässli Bier hole, will bim Apéro bstelle, hämmer das vergässe.
Jetzt hämmer eifach nur no so Kleinigkeite wo miend gmacht wärde. I möcht abem Mäntig nüt me miesse mache. Die letscht Wuche eifach no mit mim Schatz als ledigi lüt gniesse.

Ich freu miiiiii zum sage: das isch min Maa



nicole87  am 23.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

sali Steph

cha mir vosrstelle dass du schon ganz nervös bisch

bi mir gohts leider no soooo lang



Steph

nicht registriert

am 23.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

nicole87:
sali Steph

cha mir vosrstelle dass du schon ganz nervös bisch

bi mir gohts leider no soooo lang


jo das isch eso

Wenn isch es bi Dir sowit?



nicole87  am 23.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

Steph:
nicole87:
sali Steph

cha mir vosrstelle dass du schon ganz nervös bisch

bi mir gohts leider no soooo lang


jo das isch eso

Wenn isch es bi Dir sowit?

Zivil: 13.09.2013
Kirche 14.09.2013



Steph

nicht registriert

am 23.08.2012

Re: Steph`s countdown !!!

ou ok, jo das isch jo no überes Johr aber es goht sehr schnäll vrbi, i ka mrs gar nid glaube, dass ich jetzt scho so wit bi.
Has letscht Johr genau s`gliche dänggt.

Geduld ha



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.