Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--
Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--
 1 2 3 4 5 6 .. 8
malinchen  am 11.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Mega cooli Sache!!! und ja, christian audigier isch meeeeeega toll!!!



Lula  am 11.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Hammer di Sache!!! Dr Chämpis isch de sicher viu cooler us denne Gläser



Sue87  am 23.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Gestern Abig het mi ds Bastelfieber packt

- Gabeln
- Herz-Zückerli in versch. Farben
- Flüssigseife



Sue87  am 30.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

So ize geits no 10 Täg bis zu üsere Zivile Trauung und After-Ziviltrouigs-BBQ....

Ig ha ize no d Tischdeko gfötelet, dass mini Helfer de wüsse, wie dassmers öppe wette

Föteli:

-Tischdeko 1
-Tischdeko 2
-Ohrringe fürs Zivile



valey  am 30.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Hey Suue.. mega cool hesch bastlet :)
voll süess das bon apetitt a de gable :D



laleluuu  am 30.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Hoi Sue,
Ich finde dini Idee mitem Froschkönig ja fantastisch!!!! Genau das hani gsuecht, mir wohne in Schönbühl und ich plane sone schöni Vintage-Gartehochzyt - dr Froschkönig isch ja PERFEKT!!!

Chasch du mir villicht sägä, wo dir öichi Kirchlechi Hochzyt wärdet ha? Ich bin äbä uf der Suechi nachere romantische chline Chile ir umgäbig so zwüsche Lyss und Schönbühl... halt im Umkreis vo öppe 20 km vom Froschkönig... ich bi halt nid so d'Chilegängerin und kenne dahär keini Bijous und wüsst ou nid wo ig die gezielt chönnti sueche ussert eifach is grüene use Fahre und denn halt en schöni Chile sueche...

Liebs Grüessli



Sue87  am 30.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

@laleluuu
heiter de Froschkönig de scho buechet??
oder hesch ne ize gad entdeckt?? mir gfallt d Location ebe ou MEEEEEEEEGA.......vom ganze Ambiente her und vor Deko.....fröie mi scho mega

Mir werde di kirchlichi Hochzit ir Kirche Burgdorf ha! Isch halt nid e chlini Kirche
i kenne leider i dere Umgebig keni chilene...nume d kirche schönbühl aber die isch gschmacksach
i würdi mau verschideni gmeinde im Internet sueche und meischtens hets ner ou föteli vode kirche ufder Homepage!! zB Kirche Schönbühl igeh bi google und de gsesch so mau es Bild emu vo usse...?



laleluuu  am 30.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Sue
nei i ha dä erscht jetzt i däm Thread entdeckt, vorhär hani mi total uf das Schloss Hünige und Schlos Jegenstorf igschosse. Aber Schloss Hünige isch halt sehr edel, und ich hätt gärn sone bescheideni vintage-Gartehochzyt - da passt ds Ambiente irgendwie nid so. Und in Jegistorf isches zwar au uuuu schön aber mit der Deko und so müessti dört halt alles säuber luege, bim Froschkönig wäri ja ds Bsteck und Deko alles scho organisiert und das macht ds Plane einiges eifacher - günschtiger würds mi äuä ou nid würkli cho wennis säuber aues müesst organisiere.

Ja das mit de Chilene hani scho zu genüge gmacht. Nur du nennsch jetzt genau es super bispil.. Kirche Schönbühl *kotzwürg* sone hässlichi Chile...und die in Zollikofe, Tiefenau sind au nid besser *bäääääh* mir hürete ebe inere Katholische Kirche - nid das es für MICH wichtig wär aber mir hend vili Verwandti wo würkli gläubig sind und alles Katholike *seufz* denn wänd mir scho Rücksicht nä und nid eifach inere Reformiere Chile hürate - aber je me ich sueche desto meh erkenni, dass die Reformierte Chilene hier ir Umgäbig eifach viuuuuuu schöner si als die komische Baute vor Katholische Chile.

Ich würd au sehr gärn inere chline romantische Kapelle hürate aber ebe... find emal so eini im Internet...



Taeboyana  am 30.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Hey Sue, soooooo härzigi Sache, das wird super!!! Du gisch dir e riese Müeh. I LIEBE d Sektüberzüg und Trolli Bürgerli sowieso! ha die as Ching verschlunge Freue mi scho uf d Fotos vo euem Fescht.

Übrigens, i ha fasch zGfüu i kenne öper ufme Foti vo dim Pouterabe, mitem tüpflete Blusli Sie wär ämu o us dr Region Burgdorf und fauses würklech so isch, kennt sie mini TZ vo früecher!



malinchen  am 30.07.2013

Re: Sue`s --weisse Orchideenhochzeit--

Wow Sue, mega schön dini Sache! Die Schildli ade Gable findi ou dr Hammer, d Schrift isch mega schön... und d Seife isch ou super!



 1 2 3 4 5 6 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.