Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   The wedding that rocks
The wedding that rocks
 1 2 3 4 5 .. 7
malinchen  am 30.05.2013

Re: The wedding that rocks

hihi, no kei Ahnig. Wahrschinlech muesi mal ä Bastelaktion mache. I ha mir dänkt, dasi sicher d Form müglechscht eifach wirdä mache, dasis cha ir Mitti falte und när so usschniide. Aber es git natürlech glich meeeeega viel z düe. Es bruucht ja de scho chli viel Schmätterlingä, dases guet usgseht. Eventuell gits so grossi Stanzer, mueses mal googlä...



apple-pie  am 31.05.2013

Re: The wedding that rocks

Glückwunsch zum eröffneten thread ! De STD Karten sind wirklich schön!



elea  am 31.05.2013

Re: The wedding that rocks

hallo malinchen!
ganz herzigi Sache hesch bes jez postet! din stil gfallt mer mega guet!
wege de Schmetterling, i ha grad gester em bastelhuus z Aarau gseh dasses so papierstanzer geht i verschednige grössine ond met verschednige Motiv! onder anderem au Schmetterling! sone stanzer choschtet 29.-!
aso wer dini Idee secher omsetzbar!

liebi grüess ;)



daenu16  am 02.06.2013

Re: The wedding that rocks

Mega toll Malinchen! Ich wirde din Thread sicher wieterhin verfolge



malinchen  am 03.06.2013

Re: The wedding that rocks

@apple und daenu: Merci viel mal! =)

@elea: ah würkli?! Cool, merci viel mal fürä Tip! Das wär natürlech die eifachschti Variante...



malinchen  am 16.06.2013

Re: The wedding that rocks

soooo... Es geit nur no 5 Täg bis zu üserä zivile Trouig. I bi scho langsam chli ufgregt, aber fröie mi wahnsinnig uf dä Tag.

Geschter Abä hei mir üsä gmeinsam Mini-Polterabä gha. Es git de no ä Maxi-Polterabä vor dr chirchlechä Trouig. Aber da mir ds zivile nur im ganz chline Rame fiire, hei mir glich mau no mit üsnä Kollegä wöuä feschtä. Zersch hei mir ä Party bi üs dehei planet gha, da die i üsem Kollegäkreis inzwüschä scho chline Kultstatus erlangt hei. Leider hei mir aber im Moment ä haubi Boustell ir Wohnig, wägemnä Wasserschade. Darum hei mir dänkt, mir göh gschider irgendwo use, jetz wenn ds Wätter scho mal mitspielt. So hei mir es gmüetlechs Brätle adr Aare gmacht.

Es isch dr Hammer gsi. Üsi Kollegä kennä sich eh scho alli, das isch ou dr Grund würum mir dr Polterabä zämä mache. Mir si bereits sit 16ni befründet u dür das hei GG und ig praktisch keini "separate" Kollegä. Strikt nach Gschlächt trennä wöi mirs ou nid, da ig nid ohni mi Brüetsch u GG nid ohni sini beschti Kollegin wett fiire. Drum isch die eifachschti Lösig, das mirs zämä mache. Usserdäm ischs meischtens am luschtigschte, wenn mir alli zämä unterwägs si. Das het sich geschter ou mau wieder zeigt. Es isch ä mega gueti Stimmig gsi, es hei sich alli a üsi Wünsch ghalte, das mir keini Überraschige oder blödi Spieli wei mache und es isch eifach es gmüetlechs zämä sii gsi. D Aare isch leider no rächt chüel (knapp 13 C) gsi, aber mini Besti und ig heis nid chönne lah si, zmingscht hurti am Rand dri z gah.
Gägä Abe hei mir üs ä Füürsteu chönnä eroberä und hei so när gmüetlech chönnä grillä ohni irgendwelchä improvisiertä Füürstellä. Leider hei einigi scho rächt früeh müessä ga wöu sie hüt hei müessä schaffe oder Fuessball spielä. Die letschtä si de so gägä die 2 langsam mit üs zämä ufbroche wieder richtig Stadt. Es isch alles anderä als ä klassische Polterabe gsi, aber für üs ischs eifach perfekt gsi. I chönnt mir's nid schöner vorstellä.

Es paar Bildli wotti öich nid vorenthalte...







apple-pie  am 16.06.2013

Re: The wedding that rocks

Das hört sich nach einem schönen Polterabend an, und jeder sollte ihn genau so feiern wie man es sich vorstellt. Ihr seit übrigens ein ganz hübsches paar!



nisliker  am 16.06.2013

Re: The wedding that rocks

tönt also suuuper! finde das kuul das ihr das so gmacht hend!! ich möcht au kein klassische aber mini schwöster wot unbedingt eine irganisiere... sie isch trauzügin... naja hoff es chund guet:P



Sue87  am 17.06.2013

Re: The wedding that rocks

Hey Malinchen!

gseht supergmüetlich us, wäri auso ou gad gärn dezueghöcklet und bim erschte Föteli bechumi
gad hunger;O);O) siter im Eichholz gsi??



anyany  am 17.06.2013

Re: The wedding that rocks

Hey Malinchen,
Ech fendes cool, dass der das so gmacht hend! Esch secher mega gmüetlech ond schön gsi. Mhhh... ech hät ou grad Loscht of Grillade. :-)

No e Frog: Wieso düend ehr eigentli zwöi mou am gliiche Datum aber i zwöine Johr hürote? :-)



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.