Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   The wedding that rocks
The wedding that rocks
 1 .. 3 4 5 6 7
squishy-fishy

nicht registriert

am 24.06.2014

Re: The wedding that rocks

Liiebi Malinchen

En fantastisch schöne Bricht! Danke viielmal! So viiel Emotione und Liiebi stecket drin!
Ich stell diich grad so vor, wiiä am Morge verwachsch. Wiiä Kind aah Wiiähnachte! Und d'Vorfreud uf unser Hochziit iisch ufzmal wiider riisig

Ich wünsche eu alles Liiebi und Guäti uf dä Welt! Das iihr s'Glück vo euem grosse Tag mit in euers gmeinsame Lebe chönt näh und Hand in Hand dä Weg goh!

Alles Liiiäbi

squishy



nala05  am 24.06.2014

Re: The wedding that rocks

malinchen, i gratulier euch vo härze und wünsch euch für euri ehe nur s allerbeste! es isch so schön gsi dä bricht z läse
finds au mega härzig was euri tz's und gäst sich alles für euch ifalle hän loh, soooo schön!
freu mi aso au scho extrem uf d fötelis! nach däm bricht mien jo die haaaaaaaammermässig si!
CONGRATULATIONS!



Broncos  am 24.06.2014

Re: The wedding that rocks

Sodelii, nach 3 mal unterbreche, will mi öpper im Büro gstört het (sone Frechheit) han ich au de ganz Bricht glese. Hahaha, het amigs am liebste gseit, rueh jetzt ich chan jetzt ned ufhöre lese, isch grad so spannend die hetted sicher au no blöd glueged
Soooo e schöne Bricht, danke viiil mal für s schriebe und freut mi riisig, das er sone schöne Tag gha hend. Herzlichi Gratulation, gnüssed s nachglühe no chli, es verschwindet jede Tag e chli meh uuund ich bin natürlich au scho gspannt uf d Föteli, sie werded sicher de Hammer



Evass  am 24.06.2014

Re: The wedding that rocks

Soo en coole Bricht! Und das mit de Teller findi jo e tolli Idee hetted halt mol eis müese gheie loh "us versehe" :) hihi... tönt nocheme perfekte Tag.. und wägem zahle, nervt zwar, aber hei, defür isch de rest perfekt gloffe und das hät sich denn au no klärt zum glück.. bin scho ganz gspannt ufd fotis :)



LaMariee  am 26.06.2014

Re: The wedding that rocks

Liebi Malinchen
Merci viu mau für dä schön Bricht. Es fröit mi zläse dass dir sone wunderschöne Tag heit dörfe erläbe..
Ig froiie mi druf, wemr de paar Föteli dörfe luege



Lula  am 27.06.2014

Re: The wedding that rocks

So schön!! Härzlechi Gratulation!
Tönt würkli nach am ne wunderschöne u perfekete Tag/Obe



Sue87  am 29.06.2014

Re: The wedding that rocks

Hey Bella

Was fürne wunderschöne Bricht.... Merci vielmal!!
Tipp: Usdrucke und abspichere als Erinnerig:)

Es tönt nachemne wunderschöne Tag!! I gratuliere vo ganzem
Herze!!

I bi scho meeeeeeeeega gspannt ufd Föteli:)

Liebs Grüessli und e schöne Abig!!



 1 .. 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.