Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Traumhochzeit in weiss
Traumhochzeit in weiss
 1 2 3 4 5 .. 12 .. 18
Sue87  am 20.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

Hey dandi
wow gseht u schön us mir gfallt die Chile gad MEGA....wo isch die...?;O)
und de Brutstruus isch u schön vode Farbe här und würdi sicher zu dem troumhaft schöne Kleid passe!!
tue di Thread gern gspannt verfolge;O)
liebs Grüessli



anyany  am 20.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

Hey dandi,

Cool, dassd ou en Thread hesch.
De Bruutstruss fendi uuuh schön. :) Ond s Chleid för s zivile gfaut mer ou mega mega guet!
Werd secher troumhaft!



dandi78  am 20.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

jöö mega lieb, danke für die liebe rückmäldige.

@sue: d'schlosschile esch in niedergösgen. das esch i der nöchi vo aarau. gäu, eg finde si au mega schön. vor allem fendi se no speziell, wöu si eher rund esch und usgseht wienes chlises schlössli.

@any: be geschter jo ebe im bluemelade gse. und die hei dört es musterföteli vomene bluemestruss gha wo genau so usgseht wieni mer ne vorgstöut ha. hätt grad chönne luftsprüng mache im fau.



dandi78  am 20.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

so in etwa stöui mir dekoration vo de bänk i der chile vor. eher schlicht miteme lachsfarbige röseli und es wisses mäscheli.



dandi78  am 20.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

do no es paar eckdate zu eus und eusere hochzit:

verliebt am 30.08.09
verlobt am 03.11.12
zivil verhürotet ab 16.08.13
kirchlich verhürotet ab 17.08.13

eusers fescht mache mer im restaurant attisholz in riedholz. witzig esch, dass eg dur das forum do uf das restaurant cho be. ha das vorhär nid kennt aber wo mers si go aluege und öppis gässe hei, si mer beidi hell begeisteret gse.

i der chile hei mer e sängerin (cousine vo mim fründ) und e organistin. d'organistin wird zum i- und uszug spiele und d'sängerin wird während der trauig drü bis vier lieder singe. zum izug wird eine vo de beide hochzitsmärsch gspielt wärde. mir si eus do eifach noni so ganz einig, wele dass mer wei
d'sängerin wird die drü lieder singe:
- the rose vo bette midler
- one moment in time vo whitney houston
- you are the sunshine of my life vo stevie wonder

am obe hei mer e dj buechet. dä kennt mi fründ no vo früehner vom sport mache.



dandi78  am 24.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

guete morge zäme

mir si am wochenendi wieder chli witer cho mit eusne vorbereitige. mir hei tischornig bestimmt, d'lieder für eusers hochzit definiert, s'restaurant fürs ässe nachem zivile hochzit usgsuecht und eg ha mis esta-formular beatreit für eusi flitterwuche. juhuuu, scho wieder es paar sache wo mer chöi abhöckle!

aber letscht wuche hani derfür grad chli e schock gha: ha wöue mini brutschueh alegge für i tanzkurs. de hani doch mit schrecke müesse feststöue, dass die mer plötzlich zchli si!!!
HILFE! die hani natürlich im winter kauft und de hani äuä chalti füess gha. de si si mer guet gange. hmmm, jetz muesi äuä es paar neui chaufe. s'chleid esch aber bereits umegno... das chönt no e heruseforderig wärde! drücket mir der duume, dass eg möglichscht gli es paar neui finde!



dandi78  am 24.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

hüt hani mer es t-shirt bstellt. das leggi de am tag nachem hochzit zum zmörgele a.



apple-pie  am 24.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

Das ist natürlich ärgerlich mit den Schuhen, ich hoffe das die neuen den alten gleichen und am Klei dichtes geändert werden muss!
Die t-Shirts sind ja mal cool!



dandi78  am 24.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

danke apple. ich freue mich riesig auf das shirt.

das kleid fürs zivile hat leider nicht gepasst. nun suche ich weiter. vielleicht kaufe ich doch ein langes kleid. hatte heute eines an und es sah toll aus. hätte ich gar nicht gedacht. ich wollte eigentlich immer ein knielanges aber jetzt bin ich mir gar nicht mehr so sicher...

sowas wie auf dem foto würde mir gefallen



apple-pie  am 25.06.2013

Re: Traumhochzeit in weiss

Das ist ein hübsches Kleid!
Und wenn Eddie selber auchgefällt, dann spricht ja auch nichts dagegen ein langes Kleid zu tragen!



 1 2 3 4 5 .. 12 .. 18

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.