Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 2 3 4 5 6 .. 15 .. 24
angiyves  am 28.10.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Genial! Du hesch ächt Talänt!



LadyWolverine  am 29.10.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Isch ächt mega, was du scho alles baschtlet hesch :)
Gseht hammr us!

Ich bi au vil am selber mache, wil's uu vil Spass macht ;)



Sanis

nicht registriert

am 29.10.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Sehr sehr cool - du bisch ächt ungloublich kreativ!



valey  am 29.10.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Wow LucyLu megaa schön hesch bastled...
finds au uu schön med dene Farbe :))



Reebee  am 06.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

wow tolli DIYs :) wie hesch du d'schrift fürs candybuffet uf s'brett bracht? i möcht au sowas i dere art mache, han aber nonig ganz usgefunde, wie ich die kompliziert schrift vom pc uf d'underlag bringe... :)



LucyLu  am 06.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

FringillaVigo:
D Rähme si de cool! Hesch do eifach e normali Spayfarb gno? Gseht super us. Und as sich d Schrift und das grüene Muschter dur alles durezieh, fingi au wäuz schön!

Nei, ha ganz Normali Wasserfesti Filtzstift gno, ha gfund mit dem chani am schönste und am gnauste Schriebe.


Reebee:
wow tolli DIYs :) wie hesch du d'schrift fürs candybuffet uf s'brett bracht? i möcht au sowas i dere art mache, han aber nonig ganz usgefunde, wie ich die kompliziert schrift vom pc uf d'underlag bringe... :)

Danke Rebeee, has glich gmacht wie Thank you Schilder... Ha de Text usdruckt und hinter d'Linwand befestigt und denn durepaust So isch es sehr guet gange.


Angi, Lady, Sanis und Valey: ich dank euch ganz herzlich fürd Kompliment. Es macht Super Spass und ich tue mis Resultat gern mit euch Teile.

Momentan simer dra d'Ihladige z'bastle, brucht scho na recht Ziit aber s'Ergebnis gfallt ois uuuuuuuuh guet!

Liebi Grüessli LucyLu



klaudia  am 08.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Herzlichen glückwunsch



himmelpunkt  am 08.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hoi LucyLu

Du bist echt talentiert! Besonders der Kleiderbügel ist der Hammer!

Hast gerade die Bastellaune in mir geweckt. Leider fehlt mir das nötige Talent....

lg, Himmelpunkt



LucyLu  am 10.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hoiiii Zäme, da chunnt min Bricht vom Hochziitschleid sueche.

ich han MIS Chleid!!!! Hammer gfühl!!!

Han am 9 de Termin im Chez Janine z'Buebike kah, ä 3h beratig hani buechet. Ich bin mit minere Trauzügin und ere Fründin gange. Mini Beraterin isch ä uuuuh Sympatischi Frau gsi, hami grad seeehr wohl gfühlt. Als erst simer dur die verschiedene Stöck glofe (3 Stöck) und da hani mir mal so die erste Chleider chönne ussueche. Meeeegas schwierigi ufgab wennt überhaupt nöd recht weisch was wotsch. Mit de erste paar Chleider simer zu de umziehkabine gange und denn isch es scho los gange mit ahprobiere. s'erste Chleid hät mer uuuh guet gfalle, zweite ebenfalls... Uiuiuiiii das wird nöd eifach. Den dritte, das hät mer gar nöd gfalle.... Und und und.... Denn sind die erste 10 scho verbi gsi aber ganz 100% hät mich keis überzügt. Denn simer namal drü go hole und denn: 13tiste isch es gsi! MIS CHLEID! Ich bin usem strahle nüm usecho! Denn hani namal die drü Favorite ahprobiert aber es isch bi dem bliebe! Ha mich uf die andere Chleider gar nüm chönne konzentriere. Und au bir mir isch es so eis wo ich nie denkt het! Mit Schleppe und stickereie und Bling Bling, eifach en Traum (für mich). Bin grad Mega happy und muss mich recht zrugg hebe zum mim Schatz nüd säge... Und denn isch es erst no voll i mim Budget! D'Schueh hani au grad det chauft, sind soooo bequem und das isch mer Mega wichtig (Rainbow Schueh).

Chan also de Brutlade würklich wärmstens empfehle!

Sodeli das isch mal mim Bricht gsi, jetzt mussi na sooooo lang warte bis ich's wieder chan anzieh.

Grüessli, LucyLu mit Chleid



Reebee  am 10.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

zeeeeiiiiige

i bin denn so frech gsi und han dini geniali idee mit de liinwänd "klaut" du hesch recht, funktioniert hammermässig und gad u schnell. danke



 1 2 3 4 5 6 .. 15 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.