Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Wintermärchen 2014
Wintermärchen 2014
 1 2
Bambina1284  am 12.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

Hey Nisliker

Das gseht ja super uus vor allem dFimo Figur findi weltklass!

Jetzt laufft dZiit mega schnell, bi eus sinds nume na 30 Täg bis zur Hochziit... Bi aso scho bitzli nervös

De "Turte-Song" staht bei eus scho fescht... sProbemake-Up hani scho hinter mir... isch sooooo witzig gsii (mich schminkt ebe e kollegin), d Probefrisur machi denn am Samschtig - weiss aber immer na nid genau wasi mache söll, willi recht fiini haar han...

Grüässli und wiiterhin vill spass bim vorbereitä
Bambina



elea  am 12.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

hey nisliker!

cool hesch din eigene thread! freu mi scho druf alles zlese vo euchem grosse tag! und natürli freu mi bsunders druf es beld vode brut zgseh! ;)

liebe gruess



daenu16  am 12.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

Heyyy, so schön din eigete Thread!
Gseht alles mega schön und stimmig us. Freu mi scho jetzt zum denn lese vo euem grosse Tag.

Wieterhin gueti Planig und viel Vorfreud!



Princess08

nicht registriert

am 17.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

Wow, wow, wow Nisliker!

Das tönt nachere absolute Traumhochzit! Dini Save the date charte isch so e super idee!

Die Hochzitsturte + Figürli eifach de Hammer! Ich gsehn, din Tag wird absolut unvergesslich.

Und bisch scho nervös?

Liebs Grüessli
Princess



nisliker  am 18.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

hoi princess

danke :) hamer viel müeh ge nei bi überhaupt noni nervös. jetzt sinds zwar nur no 30 tag aber ich realisiers gar noni



nisliker  am 19.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

@princesss

ich cha dir nöd zrugschriebe! du hesch igstellt das mer dir kei nachricht schriebe derf..



Princess08

nicht registriert

am 19.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

Hoi Nisliker

Jetzt sötts hoffentlich funktioniere.



Lula  am 19.12.2013

Re: Wintermärchen 2014

Hoi Nisliker

So schön, bi ebe ersch gad über Din Thread gstolperet!
Gseht wunderbar us! Fröie mi scho über Din Bricht u dFotis, u natürli ou uf witere Vorbereitigsstorys...



daenu16  am 27.01.2014

Re: Wintermärchen 2014

freu mi uf din Bricht !!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.