Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Michi's zivile Hochzeit
Michi's zivile Hochzeit
 1 2 3
Michi79

nicht registriert

am 10.07.2011

Michi's zivile Hochzeit

Hallo liebi Brüütlis, ich bin eine Ehefrau

Also min Tag hät scho ungewollt am 8i am Morge agfange (mir hend Jungsellinneabschied gfiiret bi de Trauzügin dihei und da sie kei Läde hät, isches sehr schnell hell worde). Nach ca. 4h schlaf hend mir denn zäme zmörgelet (also d wiiber). Geg die halbi Zwölfi hend sie mich denn dihei abglade wo min GG trotz am 7i is Bett go au scho uf gsi isch
Denn Dusche, schminke etc. Min Dad in Empfang neh und uf die 13.15 Uhr zum Standesamt. Nervosität hät sich in Grenze ghalte!
Mir mir sind insgesamt 10 Persone gsi (Eltere, Brutpaar, Trauzüge mit Partner).
Mir hend vorher nid gwüsst wer eusi Standesbeamtin wird sie und d Überrraschig isch gsi, dass sie mit mim Schatz im Hintercher-Theater (die us FR werdets kenne) gspielt hät.. So witzig! Hät das ganze grad no persönlicher gmacht.
Frau Thalmann hät d Zeremonie au superschön gstaltet. Nur ganz churz die trockene Paragraphe abeglese und de Rest mit superschöne gschichtli und lesige zum Thema Ehe. Au s Zimmer isch, wenn au susch en eher kühle Ruum, herzig gschmückt gsi. Witzigerwiis isch d Bluemedecko i de Farbe gsi wo mir denn au am kirchliche werdet ha!
Ingsesamt sind's ganz schöni 20 Minute gsi! Aber es meeeegaaa komisch s gfühl wo sie mir mit "Frau Vaucher" gratuliert hät..hihi!
Min Schwiegerpapi hät gaaanz roti Auge gha wo er mir gratuliert hät und au träne i de auge. Han fast au losghület! Sooo schön!
Wo mer usseglofe sind, hani gseh das niemer spalier staht. Mit dem hani au grechnet. Und plötzlich gsehni chlii wiiter unne 2 grüeni Camions staht. Ich han grad afa kreische und lache, will (ich schaffe ime Restaurant) das Camions vo mine Stammgäst sind.... Wo mir d türe ufmachet händ sie mega afange hupe und so sirene laufe lah. Es isch soooooo coool gsi und ich han mich gfreut wie es chlises chind a wiehnachte!
Nachher hani müese (nei eigentlich därfe) i de eind istige und d Mulde sölle ablade. Han 5 Hebel zu uswahl gha. Ha! Und ich han grad uf ahieb de richtig verwütscht!
So herzig, sie hend vorne sogar Bluemestrüss dra gha und hend sie au no uf Hochglanz poliert!
E super überrraschig!!

De Rest vom Tag isch denn gmüetlich im Garte vo de Schwiegereltere gsi, mit Esse, Kub spiele und pläuderle gsi!
Freue mich jetzt scho uf nächste Samstig!!!

Ps. d Fotene sind denn nid vo de Fotografin wo ich da inne vorgstellt han, die isch ersch bim kirchliche derbi!

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011



fleur  am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

klingt ja nach einer super gelungengen, légèren zivilen trauung. und das wetter stimmte anscheinend auch ... schön!! du sahst super chic aus (tolle farbe, dein kleid!). dann wünsche ich euch am nächsten samstag eine traumhafte hochzeit!!

lg, fleur



20. 1. 2012 --- unser Tag



dia

nicht registriert

am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Michi, super schönes Kleid, steht dir sehr gut!
Hört sich nach einem tollen Tag an, auch mit der Überraschung!
Ich wünsche Euch nächsten Samstag auch nochmals einen unvergesslichen Tag, geniesst ihn!!
Alles Gute von mir...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Stella83

nicht registriert

am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Hey Michi

Herzliche Glückwunsch eu beidne! Tönt nach eme super schöne Tag.

Sehr schöns Kleid . .

Alles Liebi
Stella



Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



livipivi

nicht registriert

am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Liebe Michi- danke für den schönen Bericht- coole Fotos mit den Camion und dir in so eleganter Kleidung- so herzig! Bin schon gespannt wie ihr nächsten Samstag ausseht- hoffe ihr habt dann mehr Glück mit dem Wetter. Viele liebe Grüsse Livia

wir hatten unseren schönsten Tag am 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Herzliche Gratulation! Schön zu hören, dass ihr so einen gemütlichen und tollen Tag hattet!

Das Kleid steht dir mega gut! WOW!!!

Alles Liebe!
PrinzessinN

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



Flintstones  am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Herzlichen Glückwunsch!!!



Michi79

nicht registriert

am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Danke ihr Lieben für die Glückwünsche! Ja es war ein total entspannter und supercooler Tag! Genau so sollte es sein!
@Livipivi: warum besseres Wetter? Bei uns war es ca. 25 Grad mit nonstop Sonnenschein! Von mir aus darf es nächsten Samstag genau so wieder sein. Nicht zu heiss und nicht kalt....

Verlobt 6.10.2010 Zivil 9.7.2011 Kirchlich 16.7.2011



Romana82  am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Hallo Michi

Ich wünsche euch alles alles gute für die gemeinsame Zukunft. Du hattest ein mega schönes Kleid. Für die freie Trauung nächsten Samstag wünsche ich euch viel Spass. Geniesst es in vollen Zügen.

grüessli romana

Unsere schönsten Tage durften wir am 3.6.2011 und 4.6.2011 verbringen.



sinna  am 10.07.2011

Re: Michi's zivile Hochzeit

Gigue du

Danke für dä bricht und fotenä .gsehnd richtig nochmmenä entspannte Tag us. Wünsch eu ganz ehn Gurte ehestart. Bi scho gspannt uf dâ ander bricht.

Lg

Ps: i Han gliche Problem bin Brun wordä und döt wod tschirt trägo ka han gseht mo diâ doffä wisse Streife . Machsch du no was degege?



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.