Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Nala's getting hitched
Nala's getting hitched
 1 2 3
nala05  am 02.06.2014

Nala's getting hitched

Do es jetzt nur no 3 wuche bis zum zivile sin und mi polterobe das wucheänd au gsi isch, hani dänkt eröffne ich ez au min eigne thread

zerst mol zu mir und mim schatz:
mir hän uns vor 10 joor in dr lehr kenne glernt. mir sin i dr gliche klass gsi, und scho wo ich ihn s erstmol richtig gseh ha (mir sin 20 männer und 3 fraue idr klass gsi, do het meh am afang noni so de übrblick ^^) hani dänkt woooow die auge! är het wunderschöni stahlblaui auge, ich lieb se hüt no
anschiinend bin ich ihm au scho vo afang ah ufgfalle (vilicht au wil imene ruum voller männer, d fraue halt usestäche, hihi) aber es isch de rächt schnäll klar worde das mir uns gärn hän. und dä zuestand het sich bis hüt nüm vränderet!
mir hän sithär viili schöni momänt dörfe teile aber au eher unschöni sache miesse erläbe. Nachdäm i vor 2 joor zimli krank worde bi, isch mim gg klar worde das är uf kei fall ohni mi wil si.

und do drmit kömme mir zum atrag:
am 10.09.2012 isch dä ehrwürdig dag gsi. mir sin grad in de ferie in thailand gsi und ufemem bootsusflug durch d pang-nga bucht (wuuuunderschön mit luuter chline inseli in allne forme und farbe) am nomidag simer amene wunderschöne, einsame strand gsi und mir häns uns grad bequem gmacht. uf eimol zieht mi schatz e ring us dr täsche und stellt d froge aller froge! ich bi zimlig baff gsi, aso eigetli richtig gschockt! hät niiiiie drmit grächnet! mir hets so derartig d sproch vrschlage (und das heisst öbis) dasi kei antwort ha könne gäh, ha nur de ring an finger gsteckt und ihn küsst. ha aber us däre situation richtig heiss übrko und die erste wort wo use ko sin, isch gsi: "könne mir is wasser, i ha mega heiss" aber mi gg isch au mega nervös gsi.. är het no ufs "jo" gwartet, ganz vrwirrt frogt är de was den jetzt mini antwort sig. und ich bi ächt nid mi gsi in däre situation und ha nur könne sage "natürlig jo, aber ich mues jetzt ächt ins wasser, mir isch heiss" :o) ändlig chli abkiehlt im wasser, han ich mi de richtig könne freue, s isch sooo schön gsi! mir hän de ganzi räscht vom dag nur no e riiiise grinse ufem gsicht ka! es isch super gsi! und wil mir das gfühl no chli hän welle wiitr gniesse, hämir erst wo mir widr zrugg idr schwiz gsi sin unsere familie die guete nochrichte übrbrocht. das sin super ferie gsi, wo ich nie vrgässe wird.

i dänk das isch mol gnueg vo uns



nala05  am 02.06.2014

Re: Nala's getting hitched

let's talk about the big day!
unseri hochzyt wird am 1.august dä summer si, aso in zimli gnau 2 monet. mir wärde e freii trauuig mit aschliessendem apero im Hotel Seeburg z Luzärn ha, wens wättr mitmacht diräkt am see
am obig wärde mir mit de gladene gäscht in hotel Montana wächsle und dört unser fest ha.
Organisiert hämir mittlerwille scho s meiste!
momentani to-do liste seht folgend us:
- 2.Besprechung Florist inkl. organisieren von Väseli
- Besprechung mit Fotografin
- Tagesplan mit den Tz's anschauen
- Programme fertig machen
- Menü endgültig fixen
- Candybar Inhalte besorgen
- Gastgeschenke machen (Limoncello)
- letzte Dekoinhalte bestimmen

Trauuig:
aso ebe d trauuig isch e freii trauuig wo vonere zeremonieleiterin duregführt wird. mir hän uns scho uf e ablauf geeinigt und uns drfür entschiede e liebeserklärig bim jo-wort zmache <3 ich ha mini scho chli im kopf.. hoff fescht dasi das den au schaff :)
mir hän au e bluememeitli und e ringträger, si laufe bi iizug mit ii und sin beides fünfjährigi super härzigi kinder. si hän ihri kleider scho, de bueb wird e graues gilet zumne wiise hemli mit fliege und graue caprihose ah ha und s meitli e kleid mit tüllrock in ivory.
witr hani 2 bridemaids, mini sis und mini beschti fründin. si hän s gliche kleid ah, nämli e marineblaus schulterfreies, langs kleid.
mi vatr wird mich zum altar füre begleite, wo mi gg scho uf mi warte wird.
d lieder wärend dr trauuig wärde vonre bekannte gsunge:
Einzug: The Story, (ab CD)
Your Song
A thousand years
Make you feel my love
To love somebody

Apero:
Unser Apero menü:
Melone-Rohschinken Sticks
Früchtespiesschen
Baguette mit Rauchlachs
Baguette mit Salami
Crostini mit Oliventapenade
Poulet-Satay Spiesschen mit Erdnusssauce
Country Cuts mit Kräuter-Sauerrahm
Frühlingsrollen mit Sweet & Sour Sauce 
Zum trinke drzue gits Icetea usemne Getränkespänder, Wiiswyy und Mineral
Am Apero bini mir no am übrlege obs e unterhaltig brucht… evtl Boccia oder so uslege für die wo wänd..

Fest am Obig:
Am obe simer no 40 lüt und fyyre ebe im Hotel Montana.
S Menü simer nonig ganz sicher, uf jedefall gits aber e dreistöckigi hochzytstorte mit schwarzwälder, vanille mousse und passionsfrucht creme. Die wird in d candybar integriert wo mir personalisierti M&M's, ganz viil schläckzüg, praline mit truffes und baileys füllig, macarons, cakepops unsere gäst abiete wärde.
zur deko hämir hochi kerzeständer und wärde rundume kleini väseli mit wiise rose, schleierkrut, hortensie und etl au gerberas dine. unseri farbe wäre eigetlig violett-petrol aber de saal im montana isch chli orange lastig und mir hän angst es biist sich wen mir hauptsächlig violetti blueme nähme.
zur unterhaltig stoht näbem gästebuech no e photobooth parat, die wärde mit chalkboards usgschilderet.

Zuletzt bearbeitet am 02.06.14 15:46



littlefoot  am 02.06.2014

Re: Nala's getting hitched

oooh süsse, so schön
freu mi dass en eigete thread häsch. wobi s rächt arbet git dä au no immer in stand z bringe
aber ich warte etz mal ganz gpsannt uf all deko sache, outfit fötelis usw wo du scho häsch
und de polteri ? wie isch es gsi ?

Zuletzt bearbeitet am 02.06.14 15:46



Broncos  am 02.06.2014

Re: Nala's getting hitched

Jaay en Nala thread da bini doch debi
Und ja Föööteli und Bricht vom Poletri?! Ich bin doch gwundrig



nala05  am 02.06.2014

Re: Nala's getting hitched

do folgt jetzt au de polteri bricht, ha leider nur mini 2 iphone fotis

Polterobe:

Die wo im 14er thread mitläse wüsses bereits.. i bi sitem fritig extrem nervös gsi wäg mim polteri, ha d iladig für am 31.5. kriegt ha aber irgendes komischs gfühl ka und dänkt si kömme scho am fritig.
isch de aber nid so gsi, aso hani mi am samstig parat gmacht.. han mir scho es outfit übrlegt und ha drzue min lieblingblazer welle azieh. dä isch aber niene z finde gsi! am fritig obig han ich au scho e tshirt nid gfunde, das het mir seeeehr suspäkt dungt. bi den no ufgregter worde. tja miteme ander outfit halt hani mi uf e wäg i d stadt zum träffpunkt gmacht. dört ah ko, bini sooooo agspannt gsi, wär am liebste wäg drvo grennt. die erste mädels sin de ko und hän beidi grossi täschene drbi ka nochär isch de räscht ko, dört het niemer öbis drbi ka, das het mi sooo vrwirrt. i bi aso extrem agspannt gsi, hät am liebste ghüllt (das kenni gar nid so vo mir) uf jedefall ischs de los gange. hän alli e "badge" biko, bi mir isch the bride gstande, bim räscht team bride. de hani e tshirt mit ganz viilne härzli druf kriegt. mit dr ufgob bis mir is bett gön mien alli vo hübsche männer usgschnitte wärde. okay guet.. nüd schlimms- ha mi s erstmol chli könne entspanne. de simer ufs trämli, ha mi scho gfrogt wo mir au ahne fahre.. den bim usstiege ischs 2ogi gfalle. mir sin i mi lieblingscupcake shop! hän dört e deko workshop gmacht! isch soooo super gsi. ich lieb jo cupcakes und bach au ganz oft sälber, isch super gsi mol chli z lerne wie meh si vrschiede ka dekoriere. isch sehr lustig gsi, mir hän mega viil icing schnabuliert (s wort vom dag, haha) uf jedefall behersch ich jetzt e paar swirls meh und mir mädels hän e sau freud ka. mit volle büüch ischs den witr gange. mir hän uns miesse ufteile und i bi eimol meh vrwirrt gsi. mir sin den em rhy entlang gloffe und plötzli stöhn mir vorem auto vo dr kollegin (drbi isch si doch mitem tram ko, wie ich gmeind ha) de simer igstiege und los gfahre… uf freiburg (dütschland) dört hämir uns den im hotel widr mit de andere troffe ka. as ersts hämir den e wc-papier-wedding dress contest gmacht. i ha miesse 2er grüppli uslösle und den zu zweit hän mir us wc papier kleider kreiirt. isch mega lustig worde und am schluss hän alli ähnlig usgseh. mis design het e asymettrische träger ka e gürtel mit lätsch um d tallie und e laaaaangi schleppe! mir hän uns z todglache bim mache. drnoch hani den mini wiitere ufgobe für de obig übrko, ha miesse miteme hübsche, e nid so hübsche, eme kleine und grosse und eme typ mit stählernem six-pack e foti mache. das isch zwar nid so mis ding gsi, aber jo ha nüd drgliche do ;-) den hämir unsparat gmacht für de obig. mi lieblingsblazer und wiiteri kleidigsstück sin uf wundersami wiis au uf freiburg ko. mir hän alli e fliege aglegt mit rotem lippestift und sin de so los.
as erschts bini mini härzli go usschniide loh, das isch relativ guet und schnäll gange (vo eim typ bini de eifach no küsst worde, do hani grad gseit, dä gültet as grusigste typ vo freiburg, haha, mini kollegin hets nämli gfilmt, das isch jo au wie e foti eifach in motion) die gfühlte 100 härzli sin de gli usgschnitte gsi und unseri büüch hän immer luter afoh knurre. aso hämir uns uf e wäg zum reservierte resti gmacht. e super feins mexikanischs restaurant! yuuuuummy! i iss so gärn mexikanisch. dört hämir de grad mol e rundi cocktails bstellt, es isch sehr lustig zue und här gange! bim ässe sin de uf einisch zwei (heissi) barkeepers mit rose ko und hän mi gfrogt ob ich nid si wot hürote. haha.. i ha den gseit, ich habe heute leider keine rose für dich! zum schluss häns uns no paar rundene shötlis spendiert und de simer witr zum mini ufgobe no erfülle, ha zimli schnäll paar type ka, s het nur no de six-pack typ gfehlt. s isch scho längstens suntig gsi und mir untrwägs in e club wo ich de e suuuuper six-pack entdeckt ha ^^ dodrmit hani alli ufgobe erfüllt und mir sin no chli go tanze. ufem heiwäg isch de dr einte no i sinn ko das mir no e tanz zum lied "happy" hätte sölle mache. aso hämir zmitzt uf dr stross s lied abgloh, gfilmt und tanzt! hahaha zuuuu lustig. nochär simer alli is bett gheit. am nägste morge sin mir no zu mir hei gfahre und hän gmietlig brunched.
und so isch mis polterweekend z ändi gange, s isch super gsi!

Zuletzt bearbeitet am 02.06.14 21:50



Sue87  am 03.06.2014

Re: Nala's getting hitched

Hey Nala

merci für di super Polterbricht
das tönt doch super und dini Mädels hei sich ja vil ifalle lah für di
tönt nachemne perfekte Polterweekend

bi scho gspannt uf meh föteli und details und verfolge gspannt din Thread



malinchen  am 03.06.2014

Re: Nala's getting hitched

Hey nala!

cool hesch di eiget Thread ufgmacht!!! Du hesch ja würklech ou ä coole Polterabä gha!!!



laprincipessa  am 04.06.2014

Re: Nala's getting hitched

wow so en tolle bricht dönt mega toll dis polterweekend!!! :)))



Broncos  am 05.06.2014

Re: Nala's getting hitched

Danke für din Bricht, tönt ja echt nachme spassige Polterabig, so schön, hend d Mädels Sache organisiert, wo dir gfalled und de "blödi" Teil het sich im Rahme ghalte



Lula  am 11.06.2014

Re: Nala's getting hitched

Hoi Nala

Danke für Din Polterbricht, tönt lässig!
Mega schön Diner Cupcakes, u cooli Idee mit am T-Shirt



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.