Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Simi's Vorbereitige
Simi's Vorbereitige
 1
simihase  am 06.04.2013

Simi's Vorbereitige

Hey dir Liebe

Jez ha ig mau e Frag a euch Froue..
I lise hie geng chli mit u ha gseh das dir o rächt viu säuber tüet organisiere etc.

Mir hürate am 12. Juli 2013 zivil und dem am 14. September 2013 ir Chiuche.

I bi scho rächt flissig dranne am Sache erledige und organisiere etc. dasi de o die Sache ha wo i wett und mir gfaue.

Z.B. grad bi de Tischdekoaration im Lokal am Aabe und wäge der Tischordnig wettis de scho so wie i mirs vorstelle. Aber jez ha ig mir scho vo es paarne und o vo mine Trouzüge "müesse" ahlose dasi gar nid so viu säuber söu säge u mi doch eifach mau söu lah überrasche, es chöm de scho guet.
Ja, klar wett i mi la überrasche a mim Tag aber i wett doch o dases de perfekt u so isch wie ist wett..

Säget mer doch, wie gseht dir das? Wie loufe eui Vorbereitige? Wär macht was etc?

Wär nech auso sehr dankbar

simihase



kleinefeder  am 06.04.2013

Re: Simi's Vorbereitige

Also, ich heirate erst in knapp zwei Jahren. Mein Kopf ist *voll* (das ist nur der Vorname) von diesen Vorstellungen und Dingen, die ich dann ganz genau so haben will. Hab zwar konkret noch nichts vorbereitet (ausser unserer Einladung, von der ich einen Prototyp hergestellt hab, der mir sehr gefällt), aber ich finde als Braut (bzw. Brautpaar) dürft ihr eure Hochzeit so gestalten, wie ihr es wollt. Wenn ihr keine Bastler seid, dann könnt ihr einen Weddingplanner anstellen und ihm eure Ideen zur Verwirklichung geben. Oder ihr könnt die Ämtchen und Aufgaben so unter Freunden, TZ und Verwandten verteilen, wie ihr es für richtig haltet. Dabei ist wichtig, dass ihr diesen Personen vertrauen könnt, dass sie es soweit nach euren Wünschen machen, wie ihr es durchgebt. Wenn z. B. meine Schwester den Saal mit ein paar Freundinnen dekorieren soll, würde ich ihr genau sagen, welche Sachen ich haben will (würde die natürlich auch besorgen und ev. mit ihr zusammen schauen) und zu Hause einen Beispieltisch aufstellen, damit sie genau sieht, wie Du es meinst. Dann müsste ich einfach Vertrauen haben, dass sie es schon so macht, wie ich es haben möchte. Und wenn sie weiss, dass ich keine zusätzliche Dekoration aus einer Girlande aus Pinken Slips und Bhs haben will, dann stört es mich auch nicht im geringsten, wenn sie irgendwo eine kleine Überraschung wie z. B. ein Tischchen mit schönen gerahmten Fotos von GG und mir aufstellt...
Bei uns wird es vermutlich so herauskommen, dass wir (ich) praktisch alles selbst in die Hand nehmen, da meine Geschwister weniger Organisiertalente (bzw. noch in den teens stecken) sind und unsere TZ in Deutschland sind. Da ich sonst ein absoluter Familienmensch bin, hab ich auch nicht eine ganze Crew von Freundinnen... Werde mir wahrscheinlich einfach eine Helferin aus meinem Bekanntenkreis aussuchen, deren Geschmack ich etwa kenne, von der ich weiss, dass sie sich riesig freuen würde und dass ich ihr vertrauen kann. Sonst würden mir meine Eltern und Geschwister bestimmt soweit helfen und GG ist ja auch noch da :D
Aber ich finde, wenn Du Deine Hochzeit so weit wie möglich fix planen willst, dann darfst Du das und musst es einfach dringend auch so kommunizieren. Gib nur solchen Leuten Dinge ab, denen Du vertrauen kannst, dass wenn sie dich überraschen, es keine peinliche oder doofe Überraschung werden wird...
Ansonsten Go for it!!



Emma13  am 06.04.2013

Re: Simi's Vorbereitige

Simi, mir gahts ähnlich wie dir, bin da dure eher de Control-Freak, klar würdi mi uf Überraschige freue aber es gitt Sache voni halt so wett ich mir das vorstelle. Bis jetzt han praktisch alles ich organisiert und gmacht, bastle d Tischkärtli selber, d Menukartene und d Gastgschenk, isch mir halt doch au wichtig das ich min Touch chan ibringe, isch ja schliessli mini (eusi) HZ aber für di meiste Manne sind halt d Details nöd eso wichtig. Klar chönt ich einiges au de TZ abgeh, aber du gsesch, chan irgendwie au nöd loslah... Entweder mär chans oder nöd :) wege dem muesch di aber nöd im Unrechte fühle, ich fühl mich überhaupt nöd gstresst (hürate im August) han Freud und bin glücklich so :) chunt scho guet, wirsch gseh.. Wiiterhin viel Spass bi dine Vorbereitige!



malinchen  am 07.04.2013

Re: Simi's Vorbereitige

Hey Simi, i ha eismau grad es ähnlechs Gspräch gha mit de Verwandte vo mim GG. Mir wettä so viel wie möglech säuber machä wöu üsi HZ wird wahrschinlech nid so dr klassisch Ablouf und Stil ha, das würd ou nid zu üs passe. Mir hei scho mega viu Ideeä und dür das steit eigetlech ds Programm scho.

Bi GG's Familie ischs aber so, dass eigetlech ds Brutpaar gar nid viu säuber organisiert, sondern aues d TZ mit de Familie machä. Ds Brutpaar wird när eifach informiert, wenn das sie bir Chillä müessä si u meh wüssä sie nid. Aber das wär würklech überhoupt nid mis, i chönnt dä Tag gar nid gniessä wöu i überhoupt nid Fan vo Überraschige bi. Usserdäm möchtä mir ja üsi Ideeä a üsem HZ chönnä umsetzä u nid när irgendwenn we mir säuber TZ vo öper angerem si. Es isch vor allem ou drum gange, dass mir keni Spieli wettä machä. Dr Ma vo GG's Schwoscht het i däm Zämähang sogar no gseit: "Muesch luegä, a däm Tag wirsch du gar nid chönnä kontrollierä was geit, das realisiersch ersch im nachhinein." Und sorry, das isch öpis wo ig sicher NID wot! I möcht üsä Tag i vollä züg chönnä gniessä und de wotti nid eis lächerlechs Spieli nachem anderä müessä machä...

Drum würdi mi eifach düräsetzä wenn i di wär! Du chasch ja immer no Ruum für Überraschige lah... Bi üs wird sicher ou nid jedi Minute verplant si, de chöi sie immer no irgend öpis organisierä für denn. Aber es mues bi üs eifach alles über üsi TZ loufä, denä chöi mir ou vertrouä, dass sie i üsem Sinn entscheidä wenn öpis nid würd passe.



simihase  am 09.04.2013

Re: Simi's Vorbereitige

Hallo zusammen

Bi o wider mau da

Auso dir redet mir aui us der Seele..

De bi ig froh wes nid nur mir so geit.. beruhigend...

Ha hüt grad wider es Gspräch gha mit der TZ u de het si z Gfüehl gha das ig ihre nid vertroui we i so viu no säuber säge aber das het ja absolut nix mit däm z tue.
I frage haut eifach wiu i e Gwundernase bi..

aber ja, das chunnt de am Schluss scho alles guet. Mir hei ja no grad chli Ziit. Üses grosse Fescht isch de ersch am 14. September 2013

Euch aune wünschi ono viu Spass bi de Vorbereitige

Grüessli
Simi



Sanis

nicht registriert

am 10.04.2013

Re: Simi's Vorbereitige

@Simi
auso mir hei diä sachä wo üs si wichtig gsi eifach so dürä zogä dsäs für üs gstummä het...

isch sicher für d Tätschmeischters / Trauzeugen etc. chli weniger lässig we si da nid chöi organisiärä wi si wei... aber ungeräm strich ischs öiäs fescht und we dir gwüssi sachä unbedingt weit ha oder äbä unger keinä umständ weit ha de muäschäs genau so kommuniziärä...

überraschigä si ja scho lässig... aber dä tag bring so viu einmalägi Momäntä mit sich und so unändlich viu errinärigä mit sich däsä ok isch we mä de scho fasch aus weis... und nid gross überraschigä planät si.



simihase  am 10.04.2013

Re: Simi's Vorbereitige

Hey Sanis

Ja genau, da muess i dir äbe scho rächt gäh..
Es gitt de gnue Sache wo eim no eifach so wärde überrasche und de muess me nid tusegi Überraschige planet ha aus TZ..

I wirde de sicher no mal mit ihne rede und das ganz klar säge wie ig mir teu Sache vorstelle etc.
Gitt scho sache wo si säuber chöi entscheide aber o settigs wo haut über üs muess ahgfragt wärde.
Und i dänke dass müesse TZ ja o verstah wiu dass isch ja denn üse Tag und bös gseit nid ihre..

Aber i dänke das wird scho guet cho

Grüessli



himbeer  am 12.04.2013

Re: Simi's Vorbereitige

huhu!

lustig, e namensvetterin von mir und mir hürated sogar no am gliche tag :-)

mis mami seit mer au immer, warum mir denn zb deko planed und das nöd TZ mached. aber ich wott doch so sache selber entscheide? bi eus gsehts so us das mer am abig eifach 2,3 fixpünkt händ wie fotene, bruutstruus werfe etc. aber de ganz rest vom abig total unverplant isch und eusi TZ sich det chönd verwirkliche. aber wases z esse git, was mer de lüt schenked, welli lieder laufed isch doch eusi ufgab? ich lah mer das uf jede fall au nöd us de händ neh.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.