Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 35 .. 44
Nadine123  am 16.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo dee-dee

Da wär Heiligkreuzkapelle. Isch gad i dä nöche vum Rathaus hinter dä Katholische Kirche uf äm Platz vu dä Primarschuel...
Isch schono schwierig. Mir händ ebe nöd gad eso imene Grosse Kreis welle hürote. Eher chli. Obwohl, da jo au wieder eher gross isch.... Aber mi tüechts amel schlimm inere Kirche wo mit ebe 80 Persone und es gseht us als uuuu wenig do sind. Debi sinds jo diä wichtigste Persone. Aber glich.... Und diä isch ebe schön Rund und mögid gad ebe 80 Persone inge. Wer spot chunt mues dusse bliebe. Hahaha usert i natürli Aber do häsch würkli gsfühl du säg gad zforderscht obwohl i dä Mitti hänge hocksch. Ach, i sött ufhöre schwärme...

Wo häsch denn du vorher im Rhintel gwohnt? Und wo wonsch denn du jetzt?



calla  am 16.03.2009

Re: Hochzeit 2010

woooow.... hät scho die eint oder ander nach ihrem chleid usschau ghalte wie ich das gsehne... freu mich au - muen nur no 5 mönet warte *lach*



winterbraut

nicht registriert

am 18.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Hoi mitänand. schön zgseh das es schu soviel fürs 2010 hät. und i ha dänkt i sig cheibä früh.....
mer hüratet im januar 2010. will mer beides winterhäsli sind. nur isch das mit üserä location jetzt platzt will die nur am summer göffnet isch jetzt bini halt am wieterluegä
grüess eu lieb



calla  am 20.03.2009

Re: Hochzeit 2010

hy winterbraut

ojee, das isch natürlich deprimierend wämmer sich uf e location gfreut hät und nacher klappets glich nid.

us wellere region chunsch dänn du?



winterbraut

nicht registriert

am 22.03.2009

Re: Hochzeit 2010

hy calla. ja das chasch dänn sägä.
mer chömmet us em Glarnerland. und du?
winterbraut



schusseli  am 24.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo zäme

Ich han scho denkt, ich segi die einzig, wo sich scho chli am vorbereite isch fürs Hochziit. Au wenns erst nöchst Jahr isch Mer chan ja nie gnueg früeh dra si, oder?

Ich gib drum au no mini Datene dure:

Schusseli/25/ ZH/10.09.2005/14.02.2009/05.06.2010/Zürichsee

Isch ja mega kuuli Idee so e Liste zäme z stelle! Denn chömer eus immer ustusche!

Liebs Grüessli
Schusseli

Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



Lola

nicht registriert

am 24.03.2009

Re: Hochzeit 2010

@dee dee

für deine liste

verliebt seit dem 22.03.2003
heiraten im juli 2011 (ächts das dauert noch lange..grr)

grüsschen aus zürich Lola
heirat ev. in luzern...



canadienlady

nicht registriert

am 24.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo Lola

wiä wärs de, we du mit dim schatz würdsch ga der film yes-man mit em jim carrey ga aluege.... mis härzblatt hät zersch im jahr 2011 welle hürate. ha när natürlech immer gseit, wiso ersch denn, wemers itz scho wüsse das mir wei. mir si när i chino ga yes-man luägä u uf ds mal het är gseit ka, schatz mir hürate im 2010!
natürlech hani müässä wüsse, wiso dä plötzlech sinneswandel u är het gseit ka, das dä film öbis wahrs heigi u me vil meh söt ja sägä...

Drum mi Tipp... dä film ga luägä. är isch no so luschtig u äs het würklech öbis wahrs dranne...

Grüässli Canadienlady




Schoseli  am 24.03.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo Lola

Wiso willst du evt. in Luzern heiraten? Gwunder

wir heiraten auch in Luzern! ist eine super Stadt

lg



Lola

nicht registriert

am 24.03.2009

Re: Hochzeit 2010

@schoseli

zuerst wollten wir ganz in userer nähe heiraten...im schloss au, aber die miete beträgt 3'600.- das ist uns zu teuer...

nun bin ich auf das schloss meggenhorn gestossen (wunderschön) und kostet einen bruchteil :-)

kennst du dich dort aus, wo heiraten ihr (macht ihr das essen) ich kenne mich nicht aus, und würde mich über ein paar tips freuen..

grüsschen lola



 1 .. 12 .. 22 23 24 25 26 .. 35 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.