Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 37 .. 44
minzentee76  am 08.04.2009

Re: Hochzeit 2010

@calla

also mer hend ned en "budget-fotografin" sondern sie esch eifach prieslich halb so tüür wie mers im budget hei. das esch en bekannti vo mim onkle wo hobby-fotograf esch. er bringt sini kamera jewils zu ehre, denn si schaffet im ne fotofachgschäft. si het schiens vor johre regelmässig hochzite gfötelet, aber denn ufghört. bi eus macht si jetzt en usnahm *megafröi

s chleid hanget jetzt bi eus dehei schön verpackt im ne blickdichte sack. gone regelmässig go gögsle öbs no ume esch aber probiert hanis nömm. werdes denn i de nächste zit miner fröndin bringe zum ufbewahre, damit es denn am hochzit ned zu "avertraut" esch. weisch wie ni das meine?

es foto devo hani ned, aber ech cha der d homepage agäh. s esch unter galerie 1, s 6. kleid (das mit em grosse chrage). si hei es wili das chleid gross uf de plakat gha...
http://www.brautmode-wicky.ch/index.php?nav=3


@Krispy
mer send ändi märz go d mangerie aluege ond hei ou grad grob alles chli besproche. was de pries betrifft sei mer positiv überrascht gsi. zahlsch also ned meh als wenn im ne restaurant essisch. d mieti vom ruum, s personal etc. esch denn alles im menu-pries debi. also mer hend s menu no ned besproche, aber es lieht voll i üsem budget vo ca. fr. 150.00 pro person. mer finde d mangerie eifach super, wel es esch mou öpis speziells (wär esst scho im ne alte güllesilo). ned es restaurant wo jede mou eifach so cha go ässe. mi onkel esch scho 2 mou dört gsi am ne hochzit ond er esch jedes mou mega begeisteret gsi. falls der das in erwägig ziehnd chani der eifach empfähle früeh gnue azfroge...

grüessli ond allne no en schöne obe
minzentee76


verliebt seit 26.3.06 / verlobt seit 19.12.08 / hochzeit im juni 2010 :-)



babs  am 08.04.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo Zäme

Wow do isch grad chliöbis los Auso mir si au nonig e so wit bi eusne vorbereitige... Mir hei afang d Location, d Trouzügin, dr Tätschmeister und s Datum und s Brutchleid hani au scho.. Ha zwar immer gseit das i mis Chleid nid so früeh chaufe aber i ha dem Chleid nid chönne widerstoh..
Mir fönd jetz denn ah mit de Gästeliste und denn eis ums andere.. Freue mi mega druf...

Liebs Grüessli

Babs



dee-dee  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

Hey, da isch ja wieder mol was gschribä wordä.
Ihr sind ja scho ali mega wiit. Mir händ nünt meh organisiert, händ aber au sus gnueg um d Ohre im Moment

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



Krispy  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

Hey Ladies, weni euch so ghöre, chomi fascht chli i Stress Ech go regelmässig chli im Internet go Chleider schnöigge, wels bis jetzt no nüd so i mim Troumstiil gha het. H mou dänkt das vo minere Mueter omzändere, fänd das symbolisch no schön. Aber jetzt: Bi bim Wicky of d Homepag ond ha det MIS Chleid gse! Aber schinbar hend ehr euchi Chleider ou scho kouft... Aber es esch wohr, plötzlech gset mer s rechtige. Hmm mou luege, ez goni de gliich mou go probiere!



moonlight23  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

Hoi Zäme
Kennt vo euch niemert en Panflötespieler usem Aargau? Oder evt. au Züri?
Han öper agfogt gha vom för 3 lieder während de trauig zwösche 800-1000 franke wot!!! Fendi scho no krass!



minzentee76  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

@krispy
weles chleid hesch denn gseh?
wo ech die chleider be go probiere hani eifach müesse feststelle dass es chleid, wo eim vom foto us ned so gfalle het vel besser stoht als mer dänkt ond chleider wo eim uf em foto fasch umhaue am eigete körper gaaanz anderst usgsänd. drum min tip: eifach aprobiere ond plötzlich machts bi eim chleid "klick" ond de funke esch gsprunge. also so esch es bi mer gsi.

vel spass!

verliebt seit 26.3.06 / verlobt seit 19.12.08 / hochzeit im juni 2010 :-)



calla  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

@krispy
also ich han mis chleid au nanig.. welles isch dänn DAS traumchleid für dich?? bi gspanne obs dir dänn au gfallt wänns ahäsch...
ich gange erscht i 4 mönet go luege...

@moonlight
wow de priis topt ja eueses agebot vom didgeridoospieler grad meh als ums dopplete, isch ja wahnsinn.. aber ich luege au wägeme panflötespieler und da ich us züri bin gib ich dir bscheid wänni en passable gfunde han



Krispy  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

Ou wicky, Galerie 2, die letschte zwöi Chleider. Bes ez hani äbe gar nüd i dem Stil gfonde, oder eifach ned ganz, ond das send ez genau die erschte zwöi, wo genau mim Stil entsprächend. Wet öppis fiins, liechts, romantischs, met blüemli ide hoor...
Aber es stemmt scho, mer chas eigentlech erscht säge, wemers a het. vor allem send jo das emmer superschlanki ond grossi models of de bilder.



minzentee76  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

galerie2 send alles rembo styling chleider...

www.rembo.de

verliebt seit 26.3.06 / verlobt seit 19.12.08 / hochzeit im juni 2010 :-)



dee-dee  am 09.04.2009

Re: Hochzeit 2010

Kei Sorg, ich han no kais Chlaid. Gange au erscht im Summer go luege und es paar Kilo dörfted bis denn au no weg

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



 1 .. 14 .. 25 26 27 28 29 .. 37 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.