Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 26 .. 44
moonlight23  am 28.01.2009

Re: Hochzeit 2010

@babs: genau vo mägewil hani au scho sehr guets ghört! Händ jo no ziit ;-)



dee-dee  am 28.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Ich will es Prinzessinechleid. Also obe eng und unne wiit und gern mit chli Glitzer.
Mitme enge Chleid, das wär nöd ich.

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



moonlight23  am 28.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Hei Gummibaerli du störsch doch ned! Esch doch super interessant wenn du au metschribsch :-)
Wägem chleid weisi nonig so gnau aber secher ehner öpis schlichts... mer hüürote ebe nome ofem standesamt ned ide chile, aber of nes wiises chleid wetti trotzdem ned müesse verzichte



Melle1980  am 28.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Ich habe zwar auchnoch ein bisschen Zeit, bis ich nach einem Kleid gucken werde, aber ich bin auch fast täglich im Internet schnuppern. Ich möche wie Dee-Dee ein Kleid haben, was oben eng ist und unten einen weiten Rock hat. Allerdings darf es nicht gerüscht sein. Das mag ich gar nicht leiden. Mein Kleid soll auch ein wenig bestickt sein und eine kleine Schleppe haben. Ich hoffe ich finde dann auch das Kleid, was ich mir träume. Momentan gefallen mir Kleider aus der Sincerity-Kollektion mega.


***Wir trauen uns: standesamtlich 29.05.09 & kirchlich: 29.05.10***



babs  am 28.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Jo das stimmt mir hei jo no Zit... :-)
Hei so guet no me wo mitrede so cool :-)
Auso mis chleid sett mitere Corsage und irgendwie schlicht und irgendwie ebe au nid..
Ha mini ganz genaue vorstellige



mini  am 28.01.2009

Re: Hochzeit 2010

hoi zäme!!
Ich und min fründ händ eus au für ä hochziit im 2010 entschiede... mir händ eus jetz uf dä 6.6. geiniged...
Ich froi mi so fescht und drum wott ich eigentli am liebschte scho alles plane und organisiere... bin au ständig am kleider aluege im internet...
aber min schatz meint, neeeii, mir händ ja no sooooviel ziit!
was dänked ihr? isches blöd wämmer jetz scho afangt wägem resti und dä chile luege?



minzentee76  am 28.01.2009

Re: Hochzeit 2010

hallo 2010-bräute!

ou mer wärde im 2010 hürote ond ech fröie mech scho riesig druf! esch super spannend euchi biträg z läse ond z luege wie wit der bereits send oder äbe ned, smile.

ech be mer ou bereits am überlege was för es chleid mer wörd stoh etc. ond möcht am liebste grad morn go probiere :-) aber esch äuä scho chli z früeh

mer wärde a de "hochzig" in lozärn mou chli go umeluege ond be scho mega gspannt druf...

fröi mi vo euch z läse!

liebs grüessli ond en schöne obe
minzentee76



moonlight23  am 29.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Guete Morge Zäme

So cool no meh 2010-Bräute !

@mini: Jo ich dänke es esch scho nochli früeh, aber omeluege tueni au bereits scho wägere Location.. au s Standesamt werdi am mentig bereits reserviere, freu mi mega..
Aso blöd esches secher ned wend scho chli afangsch luege.



babs  am 29.01.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo Zäme

Auso ebe i luege meh oder weniger au afang chli ume. Und was me cha reserviere dueni afang reserviere. A teilne Orte chasch afang provisorisch reserviere. E Frog a Euch god öpper ad Hochzig ustellig uf Luzern?

Liebs Grüessli



minzentee76  am 29.01.2009

Re: Hochzeit 2010

guete morge zäme!

mer wösse äbe no ned wenn mer genau wärde hürote, drum sei mer d händ im moment chli bunde :-) aber mer hend jetzt abgmacht, dass mer üs dä früehlig mou zit näme ond mou s datum förs zivilische ond förs kirchliche wärde fest lege, damit mer s gröbste chönd festlege ond reserviere. also s restaurant ond d chile.

bis dahin versuechi das thema chli thema zsi ;-) usser am 7. februar wärde mer a de "hochzig" in lozärn verbi luege.

@babs: wohär chonnsch denn du?

grüessli ond en guete tag
minzentee76



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 26 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.