Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute mit Tattoo
Bräute mit Tattoo
 1 2 3 4 5 .. 7
Blumenfee  am 03.09.2010

Bräute mit Tattoo

Wär fo öich het äs Tattoo? Wärdet ihr's ar Hochzit abdecke la?

I trage am Näcke äs Tattoo u wirdes sicher chli kaschiere lah

lg Bluemefee




Franziska

nicht registriert

am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

Warum?? Das gehört doch zu dir, oder ist es eine Jugendsünde??
Ich finde das macht doch jeden besonders....sorry das kann ich nicht verstehen.
Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag...



sheilyn  am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

ech han eis.

i has obe am rögge öber t scholter blätter.

i has secherned abdecke loh, es ghört zo mer!
ech han mer schliessli emmer guet öberleid wasi för es tattoo wott ond has au sälber zeichned ond ben stolz druf,w elle s hed ganz vell bedütige för mech. ond drom ghörts zo mer ond för mech wär's nie in frog cho, zom abdecke loh.


ok... mini hoor hends eigentli zo 98%verdeckt.
aber i han för einigi fötteli t hoor extra wäg gmacht, das mers au gseht!

du muesch sälber wösse, wenns ned wetsch dueschs camuflage.. ;p
aber nor bezzeli wördi ned, entweder ganz, oder garned..?
esch's es farbigs? i han nor es schwarzes...

hehe i mim avatar beldli gsehsch chli! :)

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 03.09.2010



Saffira  am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

Hey Blumenfee

würd mich au wundernä warum dus willsch abdecke?

ich han uf de schultere Sterne (ha das scho gha befor das voll hipp worde isch mit dene stärndli ) wo für mich ä starchi bedütig händ und ich dänke ich wird eifach druf luege das es bim chleid so isch das es ganz z gse isch (wär mer lieber) oder dän ganz abdeckt ich finds gsed amigs chli komisch us wän d helfti uselueget.

glg

*** wir sagen am 06.08.2011 JA ***



nimbini  am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

hey bluemefee, ich han mis tattoo sit 13 jahr und ich liebs immer no überall alles! es isch uf em rechte schultereblatt und ich wird es schulterfreis chleid aha! mis tattoo (es chinesisches zeiche mit verzierige) wird ich mit selbstklebende swarovski-stei verziere hand as scho es paar mal gmacht mit festliche aläss, wo meh mini schultere gseh hät und es gseht eifach nur hammer us und es chunnt au bi de lüüt extrem guet a!



Jenny78

nicht registriert

am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

Han au zwei Tattoo eis am Bei, das gseht mer ja denn ned und s'ander am Rüggä. Ich han gseit, entweder wett ich es Chleid wo s'Tattoo ganz verdeckt oder denn eis womer alles gseht. Jetzt han ich es Chleid mit Chragä wo schön die Stell frei laht wo s'Tattoo isch Ich würds niemals abdeckä lah, will es ghört zu mir und es gfallt mir au nach 12 Jahr no mega guät. Han mir das vorher au immer guät überleit und es bedütet mir öpis, ich bin stolz druf und jedä chan das gseh. Wird villicht scho sönig ha, wo s'Gfühl hend das pass ja voll ned mit Hochzitschleid und Tattoo aber mir isch das eigentlich vollkommä egal was ander denked

Lg Jenny

**** Wir freuen uns auf die Ziviltrauung am 04.12.2010 **** Unsere freie Trauung feiern wir am 21.05.2011****



tumi8  am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

hoi bluemefee*

I ha ou Tattoos, u.A. eis ufm Schulterblatt, woni vor der Hochzit no wirde lo ergänze und vergrössere.
Wenn du aber es Tattoo hesch, wo di stört wenn s d Gäscht xeh, de decks ab.
Wenn s di "nur" für d Fotos stört, de cha me das nachträglech bearbeite und wägretuschiere.
Was macht di Zuekünftig mit sine Tattoos?




Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*



elchalten  am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

hoi blumenfee:
ich hab auch ein tattoo :-) ein japanisches zeichen auf dem rechten schulterblatt.
ich werds nicht abdecken, da es zu mir gehoert. auch ich habe allerdings darauf geschaut, dass mein kleid es entweder ganz abdeckt oder dann eben gar nicht.

falls dir dein tattoo nicht gefaellt oder du nicht moechtest, dass es jeder sieht, dann lass es ruhig abdecken. ist total deine entscheidung!
lg



tumi8  am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

dito elchalten, wie immer



Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*



Blumenfee  am 03.09.2010

Re: Bräute mit Tattoo

Ja mis Tattoo isch ä ''Jugendsünd'' aber eini woni guet drmit chan läbe vilech würdis hüt chli angers mache (wasi bestimmt mal wirde mache) aber störe tuets mi absolut nid!

Aber i dänke dases nid zumene Hochzitschleid würdi passe u därum wirdis abdecke la. üsi Gescht kenne eigentlech alli mis Tattoo u hei da ou keni problem drmit aber i finde eifach dases zu mir als Brut gar nid würdi passe

Als Brut ischme halt glich nid ganz sich sälber oder me zeigt ä chli angeri sitte fo sech sälber (bi mir isches sicher so)

Merci für öiies Feedback

@tumi mi Schatz wird sis Tattoo nid verstecke obwohls no nid fertig isch, das wird ersch nach dr Hochzit passiere (sicher ou us finanzielle Gründ aber eher us zitleche) aber da är ja nid oben ohne am fescht wird si wird sowiso kene gse so wi sis Piercing ou nid

@elchalten merci für dis liebe mail ha mega fröid ka, äs wird demnächscht beantwortet hie louft alles grad chli rund

lg Bluemefee







 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.