Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2009 aus dem Aargau
Bräute 2009 aus dem Aargau
 1 2 3 4
Kaz  am 19.08.2008

Bräute 2009 aus dem Aargau

Hallo 2009 Bruuts

Mich wörs jetzt glich no wonder näh, wär so alles im Aargau dihei esch (oder Hüratet)?

Grüessli
Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09



Muggi  am 19.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Sali Kaz
Wie de gsehsch ha i es Thema gmacht Brüüt usem Fricktal..d.h. i bi usem Fricktal und du?



Kaz  am 19.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hoi Muggi
Das hani gseh.... aber ich ben jo ebe ned usem Fricktal Ich ben vom Rüüstal Gäll du Hüratisch im Fricktal?? Wo dä gnau?
Grüessli Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09

Editiert 19.08.08



surri  am 19.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Sali Kaz

Ich wohne au im Aargau, und zwar i Aarau. Mir hürote zivil in Aarau und kirchlich im Baselbiet ( will i vo dört chumme)

Wo hürotet Ihr und woher chunnsch den genau? Wo gohsch go luege wägem Chleid?

guet nacht
Surri



Muggi  am 20.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Sali Kaz
Mir Hürote i Möhlin...... kennsch das?
Grüessli Muggi



Kaz  am 20.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

@muggi
Möhlin känni scho, also emel vom Name her

@surri
Ich chume us Mellingen und Hürated au do...
Go luege wäg em Chleid beni im Nachberdorf in Mägenwil (es chliises Gschäft met vellne Chleider vo Lilly) und in Aarau bidä Priska und dä beni glich no uf Beromönster in Wicky (woni dä au mis Chleid kauft han)

Schöns Tägli no
Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09



Fiorina  am 21.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hallo zäme

I wohne au en Aarau ond mer hürotem am 6.6.09.
Send ehr au scho am organisiere?



pluto2008  am 21.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Ech chomme vo Villmerge..mer wössed aber nonig gnau wo mer hürated...händ ihr scho alles reserviert?



Kaz  am 23.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hoi Mettenand
Ja ja, das Organisiere... Bi üs esch dOrganisation chli am Päusele... Mer händ fang dä Pfarrer, dChele, dLocaiton und jo... das wärs scho. Leider no kei Fotograf!! Weiss gar ned so rächt was i alls nächst söll Apacke... Nach eusne Ferien hämmer dä ändlich dä ersti Termin met eusne Trauzüüge. Dä chömmer dä chli uufgabe verteile. Was händ er scho und was chont als nächsts??
Grüessli Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09



surri  am 23.08.2008

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Sali Zämme

Juhui, mir hei e endlich e Pfarrer, das isch recht schwierig gsi! Und sunscht hei mir e fangs Catering, Location und gestert hanni mis Troumchleid gseh und jetzt gohnis nächst Wuche nomol goh alluege mit minere Traumzügin. I wott no schnell bi dr Priska Brutmode goh luege und wenn i dört nüt find gohn i nomol uf Beromünster. I hätt ni denkt das i mine Grössi so e schöns Chleid find( kei Modelmass)Juhui im Moment gohts mir super! Huet hanni grad agfange d' Iladige z' mache für Ziviili Trauig

Wer ladet Ihr is Standesamt?

Schöns Öbeli

Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.