Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt
Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt
 1 2 3 4
Blumenfee  am 18.12.2009

Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

oder ä rote Fade z.b. schmätterlinge vor iladig bis zur tischdeko oder ä farb wo immer widr bresent isch?

lg Bluemefee



sheilyn  am 18.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

jo.
bi üs zieht sech dor alles die farbe VIOLETT und WISS. (schwarz ond selber)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



Blumenfee  am 18.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

Ou schön!! Violett, silber und wiss si o üsi faforite!!

Wi wirsch du Tische dekoriere? bi üs geits ja no äs wiili aber bi immer uf ideesuechi :-)



silver83  am 18.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

üseri farb isch brun, mier hen scho bruni iladigä und den zücht sich das so durch di ganz deko, und spöter au bi dä dankeschärtli.

aber es speziells thema, hen mier nid.


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



peja  am 18.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

bi eus isch äs hellgrüen und wiis.. all chärtli, deko, blueme, gaschtgschänkli (sächli u inhalt) ect.. i finds eifach no schön, wänn alles chli zämepasst u nid so "zäme gwürfelet" usgseht.. :-)



sheilyn  am 19.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

i han ebe schwarzi hoor, i han es wiisses chleid ond i werde violetti blueme ha ond wenn denn selbrige schmock. ;)
i fende die farbe kombination geil. met minne grüene auge ond em grüen vo de blueme (evt efeu).

jo teschdeco hani scho ahgfange.

han im vonarburg 6 meter stoff kauft för fascht 150.- ^^.
meega schöne violette stoff. channe garned beschribe, rechtig schöne eifach! ;)
dä hani ah 3 bahne gschnette ond t siitene omegneiht, ond die bahne zämegneiht ond jetzt hani en ganzi stoffbahn vo 22m vo ech uf de wisse teschtüecher ide metti vo de tesche chli schön platziert ha wott, so chli "kröglet" ond jo :)
denn hani mini wiss,violett,selbrige namens-platzwiser.
ond secher no 5 länglichi bluemebouquets.
uf jede 2. tesch chond es bouquet ond zwöschet ine luegi evt no wäge schöne cherze ergend öpis.
ond evt uf s violette tuech no wissi roseblätter oder so ond evt no öpis violetts uf s wisse teschtuech.
mol luege :)
aber so in etwa möchtis ;)

nor muessi no abkläre WER denn die (U-förmig) tesche duet decoriere? weiss garned wie das lauft...



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 19.12.2009



silver83  am 19.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

@sheilyn
ich han denkt, das chönt den gad diä frauä vu dä bluemä machä. diä bringen dbluemädeko eh vu dä chirchä zum fästlokal, schliessli hen diä jo au es aug für deko. isch mier au egal, wenn das no zuesätzlich chostet hauptsach es gsied schön us

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



sheilyn  am 19.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

das wär eigentli no en gueti idee.
hmm *überleg*

weil beim restaurant steht schon, mankann sagen ob man gleich ne deco will (die dann kostet) aber die machen dann die deco von sich aus selber irgendwas, und irgendwas ist mir nicht gut genug ^^. ich will was ICH WILL. ;) hehe
ich weiss was ich will, mein auge ist auch für solches zeug geschuhlt worden. und wenn man seine klaren vorstellungen hat... hehe naja.
werde das mal mit dem restaurant abklären, ob dieleute da,d as auch so machen können wie ich es will.

am liebsten würde ich es ja selbst machen! aber finde keine zeit

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



chichi  am 19.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

bi üs wird alles dunkelrot und creme si. d iladige, blueme, gaschtgschänk/tischchärtli, dankeschärtli,...
suscht hämmer keis thema, also irgend e figur oder so. das bruchts miner meinig nah au nid, aber es farbthema isch scho no schön, dass alles chli zämepasst

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3



chloro  am 19.12.2009

Re: Heit ihr äs Thema für ööi Hochzyt

Wir haben das Thema grün-weiss, aber sonst auch nichts nur die Farben, auch damit es zueinander passt!



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.