Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31
Eve777  am 16.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Mir gohts ebe immer chli so, weni Bricht vo anderne liese denn nimmts mi mega mit, woni mi eigene am schriebe gsi bi hani je länger je meh s Gfühl becho ojeee ich chas eifach ned so schriebi wieni wet, hoffentli chunt das jetzt ned voll chalt übere.

Hihi jö Elea aso nei das hani denn aso natürli ned welle , jö merci vilmol mega lieb !

S esch scho Wahnsinn was abgoht a somene Tag i eim inne, au mi Maa esch mega grüehrt gsi die ganz Zyyt und mir händ die erste paar Täg nach de Hochzyyt nur vo dem Tag gschwätzt die ganz Zyyt .

Eusi Flittis sind leider chli id Hose, mir sind jo z Amerika gsi und händ wägem Shutdown müesse abbräche . Aber mir händ eus jetzt do no e schöni Zyyt gmacht und sind grad nomol id Seerose chli go wellnesse, das het guet do und s Honeymoonfeeling grad wieder füregholt nach dem Gestresse ide USA .



sonne13  am 16.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ou eve, das isch jo blöd!!! aber wellnesse i de seerose isch natürli super! hihi, das hätted mer au bald gmacht, de wäred mer enand begägnet!



elea  am 16.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

hihi sonne, demfall duds mer leid
ond jo du schribsch es genau rechtig, me erlebt so vell glöck i so chorzer zit dass mes fast ned cha fasse, geschweige denn in wort fasse!

jo eve, selber schribe esch schwerig ge. ha au s gfüehl gha i fende eifach ned die wort wos rechtig beschribe.

ou nei hender weg dem müese abbreche? ha ned gwösst das das serigi uswerkige het!
aber super vo euch das ers glich hend chöne gnüsse! ond weisch was före cooli gschecht! i 20johr chasch dine chender verzelle vodem domme shutdown



dandi78  am 16.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Wow, ganz tolli Föteli Eve und es erinneret mi grad wieder a eusi Hochzit. Mir si drum au i Ballypark go fötele...

Der Bricht muesi de mou in aller Rueh läse, im Gschäft eschs ame chli blöd.



Eve777  am 16.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Danke vilmol Dandi .

Haha so cool Sonne

Jo wäge dem Shutdown esch mega doof gsi, alli Pärk zue, alli Sehenswördigkeite sust zue, mir händ eifach nüt meh vo dem chöne mache wo mir buecht hätte und händ müesse am morge am halbi 3 entscheide was mir jetzt mache. Kuoni het gseit sie chöne eus grad no 2 Plätz bueche füre Flug und denn esch das ruckzuck gange und mir sind wieder deheime gsi. Aber händ au gseit, mir händ wörkli für die nächste Johr öpis z verzelle *gg* .

Und ebe, mir mache velecht im Früehlig denn neume nomol schön Ferie oder so, mol luege .

Zuletzt bearbeitet am 16.10.13 12:52



Eve777  am 16.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Nochli meh Ässensföteli und eusi Chile



dandi78  am 16.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

So, jetz hani di Bricht gläse. Du hesch das so schön gschribe und me merkt richtig, wie grüehrt dass du immer no bisch. Das esch doch toll eso und eg mag dir und dim Ma das vo Härze gönne!



Lula  am 17.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hoi Eve,

viele Dank für dä wunderschöne, emtionale Bricht u di schöne Fotis!

I wünsche euch zwöine aues Guete



chickpea  am 21.10.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hey Eve, dein Hochzeitsbericht klingt sehr schon, da hattet ihr wirklich euren Traumtag! Das mag ich dir von Herzen gönnen! Toll dass du schlussendlich mit deiner Frisur auch glücklich warst. Aber das schönste ist doch schon wenn die Gäste sich so mitfreuen und so viele schöne überraschungen für euch haben. Nun habt ihr ja schon das 1 monatige Jubiläum!!! Ich wünsche euch eine ganz gute Zeit als Ehepaar und viele schöne gemeinsame Stunden.

Liebe Grüsse Chickpea



 1 .. 15 .. 27 28 29 30 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.