Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 19 .. 31
apple-pie  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Ja, ich hab meinen Schatz schon gesagt, das ich die doppelt - dreifachen Espressos an der Hochzeit bereit halten werde.. damit er dann ja nicht zu müde ist XD.
Das ist doch gut mit dem Kleid.



valey  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

HEy Eve
mega cool med em siegel..
isches schwierig gsi? mer wend eusi menükarte med Siegel zuemache.. hihi



Eve777  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hallo Valey, jo es goht eso s esch eifach chli bis mes chli dusse het, wörd velecht zerst amene Muster 2 / 3 Üebigssiegel mache.

Aso do ich jetzt nach öpe 50 Chärtli oder so Üebig ha im siegle mini Tipps :

1. Siegelwachs ned zu grosszügig druftue, es wird durchs Siegel no flachdrückt und wird dorom eh grösser
2. am allerbeste gohts, wennd uf enes Hushaltpapier echli Öl machsch und mit dem Papier amigs vorem siegle über s Siegel fahrsch. Me gseht de ganz huchdünni Ölfilm ned ufem Wachs nachhär, aber eso loht s Siegel weder mega guet und het nachhär kei Rückständ vom Wachs druf. Sie händ eus zwar gseit gha im Lade wo mirs kauft händ Siegelwachs sigi eh scho spezielle Wachs und do müesi me nüt me sust mache, aber ich ha s Gfühl gha s esch viel besser gange mit dere "Zuesatzbehandlig" mit em Öl. Wo mirs ohni Öl gmacht händ het mängisch s Siegel richtig fest ghebt im Wachs und e Teil vom scho härte Wachs weder mit usegrisse und so. Aber muesch ev. mol sälber teste wies dir am ringste goht

Mich hets emel dunkt wenn me mol chli imene Ryhtmus inne esch gohts rächt zügig.



valey  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ahhh suppper!!! danke fürs tipps.. tueni die woche grad mal üebe
bi der gsehts ebe mega super us

und woni letsch mal probiert ha.. heds mer de au emmer en teil vom herte wachs medgrisse..



Eve777  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Aso das mit em Userisse chasch wörkli zu 100% verhindere mit dem Iiöle, denn gohts wörkli ganz easy, Wachsstängeli chli schräg hebe, mit emene Fürzüg erhitze und abetropfe loh und denn mit em igölte Siegel fest drufdrücke und nach 1-2 Sekunde wägnä, voilà Siegel fertig .



himbeer  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ich ha e siegelpistole gseh im internet, wie heissliim aber mit siegelwachs. das wär susch au no e idee :-)



valey  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

aso ich han das set do



himbeer  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

das gseht au super us!
ich ha ebe is welle bstelle mit eusne initiale druf. oder grad es hochzitssiegel. aber wär halt schad wenn mer das nacher nüme cha bruche.



valey  am 05.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ja hani zerst au denkt
und personalisierte siegel isch au soo tüür
das set isch nur 24 fr. gsi
und krone findi es cool siegel :D



chickpea  am 06.03.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

@ Siegel Wow, eve, das sieht sehr edel aus. Kompliment.

@ Pole fit, aha, super bin gespannt wie es dir gefällt, am Schluss wirst du total angefressen wie die meisten in meinem Kurs. Es ist wirklich super fürs Körpergefühl. Bin nach einer dreiwöchigen Ferien und Krankpause am Montag wieder gewesen und jetzt spür ichs wieder total in den Armen.

Sie bieten übrigens auch chair dance an, das sind so zweistündige Workshops, da kann man auch sexy ohne Stange sein. Das wär vielleicht was für die Hochzeitsnacht Ich hab mir überlegt ein Polefit training als Polterabend zu buchen. Ist aber recht teuer und wir haben ja so schnell geheiratet, dass keine Zeit dafür war. Wär aber sicher noch toll wenn man es sich leisten will/kann.

Viel Spass beim weiteren Vorbereiten, bin gespannt von dir zu lesen.

Gruss

Chickpea



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 19 .. 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.