Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
Nemo's puzzlige Schlosshochzeit
 1 2 3 4 5 6 .. 15 .. 24
Nemo  am 20.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Han vorher grad 92 iladige in postbriefchaste abegla! Huuuuiiiii morn händsi sicher scho die meiste!
Bin so gspannt ufd Reaktione!



Nemo  am 20.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

He he...da hani aber au Stunde bzw Tage de mit verbracht zum alles finde....



sonne13  am 20.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Ui nemo, cool!!! Wünsch dir viele tolle reaktionen!



sonne13  am 20.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Grad no e'frog: s'bluemearmband vo diner tz, machsch das sälber? Findes mega härzig!



Nemo  am 20.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Danke sonne!!
Nei, das macht sie wo eus blueme macht. Es wird denn au rot mit perle, so wie min struss



apple-pie  am 20.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

wünsche dir auch ganz viele positive Reaktionen!!!



nicole87  am 21.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

du bechunsch sicher nur super Reaktione



Nemo  am 21.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

@ apple & nicole: danke vielmal!!!

@me: hüt chömed hoffentli scho die erste sms oder so, wür mi freue! ei absag hämmer scho, aber das isch nur de chef vo mim schatz, aber mit dem chömer läbe wär eh nume am apero gsie

han hüt morge mal is zimmer glueged wo all mini hz sache verstaut sind....ja, ich bruche langsam würkli fast s'ganze zimmer für die sacche.....
denn hani grad paar sache entdeckt, woni eu no vorenthalte han.... eusi fächer zum biespiel fürd gäst. ich hoffe es isch denn wükli schöns wetter, damit die au zum isatz chömed. selbstverständlich hani roti und wiessi
denn isch mer no euses chuechebsteck id händ gfalle, das hani mal mache lah mit eusne näme undem datum druffe und vieli anderi chlini sache....
ich mach jetzt mal paar föteli und denn stelli die au wieder da ine.
ufem hütige plan staht no s'fertigstelle vom flip flop chörbli. han ja so cooli wiessi böxli ide ikea kauft, die bruche für flip flop chorb und denn hani eis grosses no für is bad bide fraue und s'glieche eifach no chliner für is bad bide manne.



Nemo  am 21.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

soooo, da chömed no paar bildli zude obe erwähnte sache:



schmetterling84  am 21.03.2013

Re: Nemo's puzzlige Schlosshochzeit

Liebi Simona

Dini Sache sind jo dr Hammer vorallem s Tortemesser und s Schüfeli! Aber was isch das mit "Sie will/ ich will"???

Ig glaub du bisch do echt eusi Hochzyts-Queen! Die topt niemer :-) Bi jo au Perfektionischt aber so Details ha ig denn scho nid :-) FInds aber mega! Wooow du hausch euchi Gäst um.. im positive Sinn!

Für was bruchsch d Filmklappe?



 1 2 3 4 5 6 .. 15 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.