Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 16 .. 24
valey  am 10.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Cooooool freut miii.. Chez janine isch echt hammer

Zeig es foti :) ben gspannttt



FleenM  am 22.11.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hey so schön!!!
Ha im September au im Chez Janine mis Chleid gfunde! Es isch gad s'erste gsi und nachem probiere vo nün andere Chleider isch denn klar gsi, dass s'erste MIS isch hihi



LucyLu  am 30.12.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo Ihr liebe

Ich bin über die Festtäg wieder mal ächli fliessig gsi, ha all ihladige fertig bastlet. Verschickt werdets am 7. Januar.

Da mal de ersti Ihdruck, mehr Föteli folgend wennt Ihladige verschickt worde sind:


Denn hani für mini TZ au en Chleiderbügel gmacht, fehlt nur na es passends Mäscheli (bin den gspannt uf ihres Gsicht wenn ich ihre de schenke tue ):


Den bini dra ah minere Cardbox (wird en Koffer sih). Ha mal d'Buechstabe gmacht, da gseht mer wieder s'gliche Muster womer au sust überall so händ...:


Denn hämer na Namenstäfeli wo ad Gastgschänk anechömet fertig gmacht, da es Biespiel eifach ohni Name druf:


Ja das wärs mal....

Ha na paar Sache bi etsy.com bstellt, sobald die da sind tue ich die oi gern zeige

Machtes guet.

Grüessli
LucyLu



Nemo  am 30.12.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Oooohh lucy, mega cool!!!
De bügel isch de hammer!! So öpis würi mir für mich und mini tz au Wünsche... Bin aber für so was echt nöd begabt...
Häsch das au wieder mitem brett und de negel gmacht??
Grüessli, nemo



LucyLu  am 30.12.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo Nemo

Danke fürs Kompliment! Ja genau, has au wieder glich gmacht wie de erst Bügel. Muss ehrlich säge min Schatz hät mir da recht fest ghulfe aber de Ufwand hät sich glohnt, ha mega freud drah.



Nemo  am 30.12.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Das isch ja mega lieb vi som schätzi! Häsch das brett mit de negel no? Wenn ja, chöntsch mer das echt mål fötele, de gsehni viellicht wieni die muen aordne... Wär no cool! Mercie und en schöne abig!!



LucyLu  am 30.12.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Ja s'Brett hani no aber nüm mit de Negel drin aber ich lueg mal ob ich's so chan fötele das mer d'Löcher gseht oder allefalls hani no irgendwo es gschieders Foti.... Ich tue luege....



Nemo  am 30.12.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Huuuuuiii, das wär ja mega lieb!!!



LucyLu  am 05.01.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Das sind oisi Candy Bags, händ mega freud!



valey  am 05.01.2013

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

jöööööööö voll herzig :D



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 16 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.