Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Lula's Hochzytsvorbereitige
Lula's Hochzytsvorbereitige
 1 2 3 4 5 .. 7
Lula  am 13.06.2013

Lula's Hochzytsvorbereitige

So, ha dänkt i mache mau mi eiget Thread, de isch es e chli übersichtlecher.


Hüet i 9 Mönet hei mir üses Zivile, u am Samschtig i 9 Mönet hei mirs kirchleche...


Mir hei bis jtzte
zDatum: 13.03. & 15.03.2014
d Trouzüüge
dKirche u d'Pfarrerere, sowie dOrganistin
dFotografin
dr DJ
Apero u Festlocation
Floristin wüsse mir wär, si weiss aber no vo nüt
Kosmetikere u Coiffeuse weiss i wer, aber no nüt abgmacht


Bruche tüe mir no:
Deko
Kleider u Schueh
Blueme
Menu Obig


Hmm, hani was vergässe?!


Mache später no rasch dKärtli fertig u de gits de no paar Fotis...



Taeboyana  am 13.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Yeah Lula, so cool di eiget Thread! Bi gspannt hie de aube ds Neuste vo dir z'läse. D Zit vrgeit sicher u schnäu u schwupps isch scho März... u de geits de o nümm so lang bis im Ougust 2014 Bi scho gspannt ufs Föteli vo eune Chärtli!



LucyLu  am 13.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Hoi Lula

freut mich meeeeega für Dich das es endlich vorwärts gaht bi dir/oi!!!!!! nur na 9 Mönet, sooo cool!!!!!

Liebs Grüessli
LucyLu



Lula  am 13.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

@Teaboyana: Danke

Jep es geit nüme lang, bi mir nume no 9 Mönet u so lang isch ja aube nit vo März bis Ouguscht...
dFotis hänke ni dra, zerschte isch zCouvert, närne dKarte zu (zBand chunnt de eifach drum ume), närne Karte einisch offe (derte blibts läär) u de Karte ganz offe

@LucyLu: Ohh jöö, merci viu mau!!


I bi so froh, üse Tisch isch wieder uf Normalgrössi, dKärtli bruche nume dr Text u Bändu u de isch guet! Juhui!!!



anyany  am 13.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Hey Lula, mega cool hesch din eiget Thread!!
Werde ne secher gspannt metverfouge.
Wow, nome no nüün Mönet... d Zyt rast... Wo mer öis verlobt hei, eschs no 10 Mönet gange bes im Oktober, iez gohts no 4ehaub ond i 9 Mönet esch scho März.

Dini Chärtli send mega mega schön!!
Hesch die so bstöut? Oder äxtra lo mache?
Ech fende die Puzzleteili uh härzig. :-))

Ech wönsche der ganz gueti Vorbereitige!



Lula  am 13.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Hoi anyany,

gloub mir, i bi froh, geits "nume" no 9 Mönet, ämu meistens... Mängisch wird mir bau angst u bang, dass üs de doch no Zyt drvo louft...

Ds Papier hani lah zueschnide, aso eifach höchi x breiti, gfautet u zuegschinte hei mir dr Räschte närne säuber. Ou ds Papier füre Text u dIlageblätter löh mir löh drucke. (Üse eint Nachbar het drum mau e Druckerei gha, druckt jtzt aber nume no privat)

Danke viu mau!! Ha im fau ganz lang nach am ne Puzzlestämpel gsuecht, u nit mau ir Papeterie hei si serigi im Sortiment gha, u ou nit i de Onlineshops. Ha de hie us am Forum e Tipp vom ne Onlineshop brcho mit am ne Puzzlestämpel, het aber GG nit gfalle, da si nit glich si gsi. Ir Papeterie hätti es Vermöge zahlt, wüu si ne äxträ hätti ne müesse lah mache.
U de isch vore Forumsbrut dr rettend Hiwiis cho... Ha ne de aus ganz eigete konfigurierte Stämpel bstellt, bi schön-verpackt.ch


Hoffe dKärtli chöme de im ne Monet bi üsne Gäscht ou so guet ah



anyany  am 13.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Hey Lula,
Mach der kei Sorge, d Chärtli wärde super ahcho. Aber stöu di schomou drof ih, dass d Lüüt ned mega schnöu wärde reagiere. Be öis eschs ou erscht so noch ond noch cho, deför hend sech alli mega lieb persönlech bedankt, wenn si öis de mou gseh hend.
D Details gsähnd meischtens leider nome die Froue (ond wenige Manne), wo säuber Wärt of so Sache legge, aber es chond be aune öbere, dass es met Liebi gmacht worde esch ond das esch d Houptsach!



Lula  am 14.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Merci viu mau!



apple-pie  am 14.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Hey, Lula.
Schön das de jetzt auch dein eigenen thread hast. Werde ihn gespannt verfolgen. Die Karten sehen bis jetzt echt hübsch aus!



Sue87  am 18.06.2013

Re: Lula's Hochzytsvorbereitige

Liebe Lula

Ize hani gad di Thread entdeckt und bi ou scho gspannt uf alli News bi dir
super si dini Kärtli!!



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.