Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Hochzeit 2010
Hochzeit 2010
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 30 .. 44
babs  am 04.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Aha Okay jo de gseht das wider andersch us.... Jo i chaufe mis au noni mi weiss jo nie... Das liebi Gwicht...



Happypurzel  am 04.02.2009

Re: Hochzeit 2010


Wo chansch du s Kleid miete. Ich han vo 2 Jahre für en Kollegin es Kleid ghulfe ussuche (bin Trauzügin gsi) und sie hett niened chöne miete! Ufff ... säg nüt vo abspäcke... das setti ebä oi... so nen Mist!

Verliebt seit dem 13.11.2002, verlobt seit dem 07.01.2009, verheiratet im 2010



Schoseli  am 04.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo

Ech han au welle es kleid miete, aber schlussentlich esch es leider net vell gönstiger gsi, dä muesch d änderige zahle zum teil d reinigung usw. schlussentlich hani do uf dere Site es super kleid gfunde... zumene guete pris...

lg



moonlight23  am 04.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Also ich weis be eus im Aargau eifach 2 Ort womer chan chleider miete, im Magys z Mägenwil ond be Brautperle in Unterkulm...

be brautperle send d chleider so om di 550-600 franke inkl. Reinigung.. das esch scho en rechte unterschied zo 2500.- oder no meh wenn mers chauft.



aschera  am 04.02.2009

Re: Hochzeit 2010

hallo ihr brüt 2010

ig ha ou immer eis welle miete... ha aber du schnäll gmerkt das das gar nid so eifach isch, u we me no e lade findet wo vermietet sisi meischtens scho chli euter... ouso nüm grad so die nöischti mode... u de gar nid so günstig wime meint...

ha jetzt zum glück eis gfunde u has grad kouft, u zbeschte dranne, es isch weniger tür als weni eis gmietet hätt!!

es rändiert sich chli umezluge u zlose! u dir heit zum glück ja no chli zyt...

übrigens ig ha mir la säge dass die nöischte chleider immer im dezämber./januar iträffe...

viel spass uf der suechi nach öiem troumchleid!!

es grüessli
aschera

mir hürate kirchlich am 15. august 2009



calla  am 06.02.2009

Re: Hochzeit 2010

uii wow, da isch ja einiges los gsi die letschte paar täg!
und e paar neui lüüt häts auno geh, mega läss!

@standesamt
also ich han e afrag per mail an zivilstandsbeamte gmacht und er hät mir dä gantwortet, das mer euse termin (04.06.2010) erscht im dezember 2009 reserviere la chönd. mer möchtet au ufem schloss hürate aber i dem zivilstand-chreis macheds usgrechnet immer am erschte fritig im monet ekei trauuig ufem schloss .. jetzt müemer es uswichdatum sueche (es chönt sie, das die regelig ab nechscht jahr anderscht isch) und sreschti etc. au no dänn prov. reserviere la... das findi mega doof, zumal mir ja nid i kile gönd und euses fäscht grad nachem zivile isch.

ich freu mich aber für all die wo ihres datum scho es jahr (!wow) im vorus chönd reserviere, das macht dplanig viel eifacher...

@hochziits-chleid
ich kenne in züri es brutgschäft wo chleider vermietet. mini kollegin hät es abigchleid fürs zivile und es wiisses brutchleid (beides mal isch sie die 1. trägerin gsi) mit allne änderige/reinigung für 900.- gmietet gha und dberatig segi super gsi... weiss halt nid obs vom izugsgebiet für die einte bitz zwiit isch.

herzlichscht, calla



Muus2  am 18.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hallo zäme!

Ich bin neu da und misch mich jetzt au no dri...

Mir händ au beschlosse nöchst Jahr z Hürate und sind sit em Samstig verlobt.
Freu mi scho riiiesig..
Bin öbrigens au usem Aargau, vo Lenzburg selber.. ha gseh da gits no einigi !! Min Traum isch scho immer gsi ufem Schloss Lenzburg z Hürate, isch aber au seeeehr tüür.. naja mal luege was sich da ergit, mer fönd aber au scho bald ah mit Plane..

Liebe Grüsse
Muus2



dee-dee  am 18.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Verlobig zum Valentinstag, schön, herzliche Glückwunsch und willkomme im 2010-Thread

* * * * *

Wir heiraten im MAI, aber erst 2010



moonlight23  am 18.02.2009

Re: Hochzeit 2010

Hei Muus

So cool. ben z lenzburg ufgwachse. du au? Defau händer vor ofem schloss z hüürote? händ ehr scho es datum?











Hochezeit geplant am ***15.05.2010***



minzentee76  am 18.02.2009

Re: Hochzeit 2010

hallo zusammen!

es geht wieder mal etwas im forum, toll

wir waren seit meinem letzten eintrag fleissig am diskutieren und haben uns nun auf den monat juni 2010 geeinigt. in einem monat kann ich bereits die 2009-er brautkleider probieren gehen (*freu). werde aber noch keines kaufen, sondern bis ende jahr warten, bis die neue kollektion im internet zu bestaunen ist.

letzten sonntag haben wir mal ein provisorisches budget aufgestellt, hoppla, was man(n)/frau da an einem tag ausgibt aber wir gehen ja davon aus, dass wir nur einmal heiraten

ich wünsche allen eine tolle vor-vorbereitungszeit!
grüsse
minzentee76


verliebt seit 26.3.06 / verlobt seit 19.12.08 / hochzeit im juni 2010 :-)



 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15 .. 30 .. 44

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.