Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!
 1 2 3 4 5 .. 15 .. 24
LucyLu  am 29.08.2012

Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo liebi Mitbrütlis, Baldbrütlis und Exbrütlis

ich ha denkt ich eröffnen mal es "eigets Thema". Da ich selber so gern mit Euch allne mitfiebere und gern oi Bricht tue lese und natürlich sehr gern tue Fötelis ahluege, findi söti au mal na öpis zrug gäh.

Zwar gahts bi ois na guet 311 Täg, aber die erste 300 sind scho soooo schnell verbi gange. Sind nämlich sitem Februar 2011 verlobt. Nächst Jahr, nach oisem 10 jährige Jubiläum werdet mir de nächsti Schritt mache. Ich bzw. mir freuet ois scho sehr und gnüsset Vorbereitigsziit i volle Züge.

Es freut mich wenn die eint oder ander mini Vorbereitigsziit nachli tuet Mitverfolge
Ich find das Forum nämlich ä super Sach und ha scho selber dörfe mit dene vielne hilfriche Tipps vo Brütlis gueti Erfahre mache. Wie au die vielne Inputs und Idee, eifach super.

ES DANKE A ALLI!


Die grosse Sache hämer scho buechet:
- Location für Trauig / Apero / Fest --> Restaurant am Züri-See, alles am gliche Ort
- Band für Trauig und Apero
- DJ für de Abig
- Freii Rednerin
- Fotograph
- Schiff (1h Schifffahrt als Überraschig)
- Cupcake-Turte

Mir händ keis Thema aber es Farbkonzept --> Grüen / Wiess (bzw. Ivory). Mir werdet viel selber bastle / mache, dadäzue gits den mal na meh Föteli sobald ich die uf de PC glade han.

Das sind ois StD wo mer bereits persönlich verteilt händ (ca. 55 Gäst)



Sodeli, ich wünsch Oich allne ä gueti Nacht.

Zuletzt bearbeitet am 29.08.12 22:47



Daninici10

nicht registriert

am 30.08.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hallo LucyLu

Find i guet das e eigene threat gmacht häsch. da han i mir au scho überlait eine zmache.

Han dini Kärtli scho mal gseh. Sind echt schön, super glunge.

Liebs Grüessli
Daninici



LucyLu  am 30.08.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Danke Daninici10! D'Ihladige werdet im gliche Muster, han am Weekend mal en Prototyp ahgfange bastle



Daninici10

nicht registriert

am 31.08.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Guete morge LucyLu

Bi scho gspannt. Hoff du zeigsch en üs denn



Kate82  am 31.08.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

si schöni Charte. Mir gfalle die Ornament no guet, villicht chasch das e chli durezieh..
Gniess d'Vorbereitigszyt



LucyLu  am 31.08.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Danke Kate82! D'Ihladige händ au die Ornament sowie Namenstäfeli a de Gastgschänkli sowie Tischnummere evtl. au na

Daninici10: sobaldi fertig sind zeigis eui gern.



LucyLu  am 02.09.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

So heute wurde ich mit dem Braut-Kleiderbügel fertig. Gesehen bei etsy.com und abgeschaut und nachgebastelt. Ich dachte mir ich mache mir doch selber einen in unseren Farben, é voilà, hier das Ergebnis:



Die Maschen sind ein dunkles grün, sieht man auf dem Foto nicht so gut.

Damit ich dies so schön schreiben konnte hatte mein Schatz (!) die super Idee mit dem Holzbrett und den Nägel:



Der Draht gibt es in allen Farben, gekauft im Jumbo. Die beste dicke war für mich jetzt der 2mm Draht. Für den besseren Halt des Kleides habe ich noch so Antirutsch-Streifen befestig (bei Tchibo gekauft).
Mir gefällt das Resultat sehr gut, jetzt brauch ich nur noch das passende Kleid dazu

Liebe Grüsse
LucyLu



Daninici10

nicht registriert

am 03.09.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Guete morge LucyLu

Sind ja sehr schön worde So eine het sicher niemer. Mega



Sanis

nicht registriert

am 03.09.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Hei Lucy super Idee mit dä Nägu!

Gseh ächt super us diä Büglä.

heit dir d StD's itz shco vrschickt?



LucyLu  am 03.09.2012

Re: Verliebt, Verlobt, wir heiraten!!!

Danke euch fürs Kompliment

Sanis, ja mir händ StD scho allne abgäh, händs persönlich verteilt. D'Reaktione sind verschiede gsi, viel kennet das gar nöd so mit de StD.



 1 2 3 4 5 .. 15 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.