Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 2 3 4 5 .. 18 .. 31
Eve777  am 25.02.2013

Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Will ich sälber au mega gärn gange bi anderne go schneugge und i dem Forum scho so viel Aregige und Idee gfunde ha, hani beschlosse, do au e eigene Tread z starte und eusi Sache do dri z tue. Mir hürote erst im September das Johr aber mir händ sehr früeh agfange plane (letschte Juni) und händ dorom jetzt scho fast alles zäme . Bis jetzt hämmer:

- Zivilstandesamt buecht und Termin reserviert
- Chile und Siegristeschür reserviert
- Gspröch Pfarrer gha
- Sängerin für id Chile buecht
- Apéro für nach de Chile buecht
- Festlocation für am Obe buecht
- Transport Gäst organisiert
- Hochzyytschleid kauft
- Stylistin agfrogt und fürs Datum reserviert
- DJ für am Obe buecht
- Überraschig für mi GG am Obe buecht
- E Teil vo de Deko kauft (chlini Windliechtli und grossi Kerzelüchter für uf d Tisch)
- Für d Bluemedeko und de Brutstruss etc. e Offerte agfrogt (warte mir no druf)
- Gastgschänk Probemüsterli gmacht
- Hochzyytsreis buecht
- Iladige agfange mache
- Fotograf buecht

No offe sind:
- Azug GG (het er aber scho e Termin deför im März)
- Def. für Bluemedeko, Brutstruss etc. entscheide
- Assesoires für mich chaufe (Schueh etc.)
- Chlinigkeite für d Deko bsorge
- Gastgschänkli denn def. mache (erst im Sommer)
- Transport Bruutpaar def. organisiere (hämmer scho e Idee)
- Chleider fürs Zivile chaufe (beidi)

Meh chunt mir grad ned i Sinn, aber dänke mir händs rächt im Griff zyytlich etc. und chöne so hoffentli denn e möglichst stressfreii Zyyt vor de Hochzyyt ha .

Gester hämmer no für eusi Iladige die div. Chärtil etc. druckt und zwäggschnitte, mir mache ebe so Pocketfold-Chartene wo mir i de USA bstellt händ und händ aber d Blätter zum dritue sälber welle drucke. Jetzt hämmer gester mol alles parat gmacht zum's no fertig zämechläbe, dänke das sötte mir gäge ändi Wuche denn au fertig ha. Mir wette ebe d Iladige so Mitti März oder so mol verschicke . Gastgschänk hämmer jetzt au so anebecho wie mirs händ welle (zumindest s Muster wo mir gmacht händ), ha Föteli dezu imene andere Tread postet woni mol gmacht ha wäge de Gastgschänk . http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...k-9_1278.html#8

Jo das wärs mol sowiit, mache denn mol no Föteli vo de Iladige und tue die denn au do druf, velecht chas jo de einte oder andere Brut au emol wiiterhälfe .

Zuletzt bearbeitet am 25.02.13 10:58



himbeer  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

wow ihr sind würkli scho mega wiit :-)
wenn hürated ihr denn gnau? mir am 13/14 september.

ich bi no uf de suechi nach de perfekte lösig fürs styling etc... aber ich finds no schwer irgendwie.



Eve777  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hei so lustig, am 14. September hürote mir zivil und e Wuche spöter am 21. denn i de Chile .

Jo das Styling Züüg findi ebe au rächt schwer, meine wenn das id Hose goht danke du, denn wördi glaub voll überegheie . Bi mir eschs ebe so dass mir i mim Heimatdorf chirchlich hürote und ich kenne det vor Ort überhaupt niemert wo ich gfunde hät doch, die händ das sicher 1A im Griff (wohne ebe scho lang nüm det). Jetzt ha ich so e Stylistin agfrogt wo zu eim heichunt, das wär mir eifach am wohlste wenn ich denn am Hochzyytstag bi mine Eltere deheim cha sii am Morge und grad dete parat gmacht wirde. Mich hets dunkt gha dass ehri Homepage no guet usgseht, het au uf FB e Account und mich dunkts vom technische här wie's gmacht esch gsehts guet us. Sie heisst Justyna Karpinski und ehri Firma Beautycall (beautycall.ch)

Zuletzt bearbeitet am 25.02.13 11:21



himbeer  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ja ich bi ebe grundsätzlich no unsicher öbi will zum stylist gah oder öper zu eus hei bstlele oder was au immer... usserdem fändis no schön wenn mini TZ und bridesmaids au grad det wäred, drum isch ei stylistin elei wahrschilni nöd möglich.. ja ich hoff ich cha de punkt bald abhake, da hani bis jetz scho viel zviel dra umestudiert :-)



Eve777  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jo das esch halt au eine vo dene Pünkt wo ächt schwer sind zum entscheide, dänke do wärde no paar is Schwitze cho. Will mir ebe d Trauuig erst am 2 händ längts ehre zum mini beide Schwöstere (TZ) au no style. Aso ich gange im Sommer denn mol es Probestyling go mache und falls es mir gar ned gfallt muesi denn halt nomol uf d Suechi go.



himbeer  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ja ich bruch eigentlich ebe öpper wo grad 5 lüt cha mache. guet eusi zeremonie isch erst am abig am halbi 5i oder so, drum händ mer wenigstens kei stress...



Eve777  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jo aso vo dem här sötte dir jo eigentli vo de Zyyt här keini Problem ha dänki .



himbeer  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

haha stimmt... ja ich cha mi glich nöd entscheide wie mer das am beste sölled mache. ich weiss au nöd... anderi sache hani schneller entschiede gha :-)



Eve777  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Amigs gehts halt so Sache wo me sich eifach ned rächt cha zunere Entscheidig dureringe. Ich ha ebe allgemein rächt Müeh mit Entscheidige träffe, mir gfalle ebe immer tuusig Sache und denn mues me halt eifach mol säge so jetzt machis so und so und denn esch guet. Z.B. au bim Chleid, es geht sooo vieli wo mir meegaaa gfalle, aber ich ha mi i dem Chleid woni kauft ha eifach am wohlste gfühlt und au alli wo debii gsi sind bim Chauf händ gfunde das passi richtig guet zu mir.



himbeer  am 25.02.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

ou schön, häsch es bild? :-)

ich bi ebe lustigerwiis genau s gegeteil, ich bi recht schnell mit entscheidige und triff sie au gern. bis jetz isch bi eusere organisation au alles sehr flüssig und zackig fürschigange. und grad de punkt isch irgendwie schwerer als ich denkt ha.



 1 2 3 4 5 .. 18 .. 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.